تبیان، دستیار زندگی
رییس بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه این سخنرانی با تشریح اهمیت نگاهی جامع به موضوعات بیمه گفت: هم اکنون دفترچه های بیمه حدود 35 درصد کارآیی دارد و اگر بیمه درست شود تاکیدات قانون اساسی برای تحت پوشش قرار دادن همه اقشار جامعه عینیت می یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ولایتی و طرح درمان رایگان

ولایتی


دکتر ولایتی با تشریح اهمیت نگاهی جامع به موضوعات بیمه گفت: هم اکنون دفترچه های بیمه حدود 35 درصد کارآیی دارد و اگر بیمه درست شود تاکیدات قانون اساسی برای تحت پوشش قرار دادن همه اقشار جامعه عینیت می یابد.

به گزارش تبیان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که عصر امروز سه شنبه در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به خوزستان، در مسجد ارشاد شهر اهواز در جمع مردم سخن می گفت با اشاره به ضرورت نهادینه کردن اخلاق در رقابت های انتخاباتی گفت: عزم بنده و همراهانم این است که حتی اگر افراد یا گروههایی علیه من سخن بگویند، سخن سلبی و تعریضی به کار نخواهم برد .

وی با تاکید بر ضرورت گسترانیدن چتر اصولگرایی برای ساختن هرچه بهتر کشور و رفع نیازهای مردم، افزود: هر کس ولایت فقیه، نظام و قانون اساسی را قبول دارد اصولگراست هرچند زیر تابلوی دیگری باشد یا نباشد.

ولایتی با اشاره به اهمیت جذب حداکثری در کشور افزود: شرایط منطقه و نقش ویژه ایران در بیداری اسلامی ایجاب می کند بین کسانی که به نظام معتقدند و پای آن ایستاده اند دست برادری بدهیم.

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی با اشاره به طرح خود مبنی بر تشکیل "دولت متمم" افزود: باید مسئولانی با تقوا، متعهد و متخصص داشته باشیم و تخصص مدیران ما به گونه ای باشد که بداند می توان مانند ژاپن، از حدود میزان اراضی که در خوزستان موجود است مواد غذایی 120 میلیون نفر را تامین کرد.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه این سخنرانی با تشریح اهمیت نگاهی جامع به موضوعات بیمه گفت: هم اکنون دفترچه های بیمه حدود 35 درصد کارآیی دارد و اگر بیمه درست شود تاکیدات قانون اساسی برای تحت پوشش قرار دادن همه اقشار جامعه عینیت می یابد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیکاری در استان زرخیزی چون خوزستان را تاسف بار خواند و افزود: انشاء الله دولتی تشکیل خواهیم داد که اهداف چشم انداز بیست ساله را که مد نظر رهبر انقلاب است را عملی کند.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه این سخنرانی با تشریح اهمیت نگاهی جامع به موضوعات بیمه گفت: هم اکنون دفترچه های بیمه حدود 35 درصد کارآیی دارد و اگر بیمه درست شود تاکیدات قانون اساسی برای تحت پوشش قرار دادن همه اقشار جامعه عینیت می یابد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حمایت منطقی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، صدور بخشنامه های متعدد در یک بازه زمانی کم توسط نهادهای مسئول در عرصه اقتصادی را اقدامی دانست که باعث ایجاد ابهام و تزلزل در این افراد برای کمک به رونق تولید و اقتصاد در کشور می شود.

دکتر ولایتی در پایان به حاضران در مسجد ارشاد اهواز توصیه کرد به کاندیدایی رای دهند که برنامه، تیم و تعهد و تخصص برای حل مشکلات دارد.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان