تبیان، دستیار زندگی
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که تعدادی از نمایندگان روحانی مجلس نامه‌ای درخواستی به جامعتین برای رسیدن به کاندیدای اصلح فرستاده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه تعدادی از نمایندگان روحانی به جامعتین


یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که تعدادی از نمایندگان روحانی مجلس نامه‌ای درخواستی به جامعتین برای رسیدن به کاندیدای اصلح فرستاده است.

به گزارش تبیان  به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک اظهار کرد: مجمع نمایندگان روحانی مجلس دو روز گذشته نامه‌ای را با امضای 23 نماینده روحانی از مجموع 33 نماینده روحانی به جامعتین فرستاد.

وی افزود: این نامه خطاب به آیت‌الله مهدوی کنی و‌ آیت‌الله یزدی روسای جامعه روحانیت مبارزه و جامعه مدرسین حوزه قم است.

احمد سالک

این نماینده اصولگرای مجلس گفت که این نامه به جامعتین رسیده که در آن از جامعتین درخواست شده بود که به کاندیدای اصلح برسد و آن را معرفی کنند.

متن نامه به شرح زیر است:‌

بسمه تعالی

محضر مبارک حضرات اعضای محترم جامعتین آیات عظام مهدوی کنی و یزدی

سلام علیکم

با حمد الهی و صلوات بر محمد وآل محمد (ص) احتراماً، با عنایت به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که مهمترین نماد حماسه سیاسی انتخابات خردادماه 1392 می باشد، اگر یک نگاه عمیق داشته باشیم به نقشه ها و توطئه های سلطه جهانی و دشمنان قسم خورده که آثار شوم اهداف آنان را در جریان فتنه سال های 1378 و 1388 و حامیان داخلی و خارجی شاهد بودیم، تنها هدف آنها ضربه زدن به ولایت فقیه بالاخص حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و نیز به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و با تشکیل یک جبهه عظیم استکباری در مقابل انقلاب اسلامی ایران 35 سال است ایستاده اند.

و بحمدالله پی در پی شکست های سختی را با حضور ملت شهیدپرور، هوشیار و بابصیرت تحمل نموده اند، و امت امام و رهبری همیشه در صحنه ها، پشتیبانی خود را نسبت به ولایت فقیه اعلام کرده اند.

و امروز پریشانی و سرخوردگی دشمنان انقلاب اسلامی محسوس است. در اینجا به چند محور از اهداف دشمن توجه می دهیم:

1- مقابله با ولایت که حرف اصلی آنها در راستای هدف شیطان بزرگ می باشد.

2- تلاش برای بسترسازی جهت باز شدن راه مذاکره با سران سلطه.

3- توجه به موضع ملی گرایی و جدایی جمهوریت از اسلامیت.

4- سعی برای تشدید اختلافات بین جامعه اصولگرا به اشکال مختلف.

5- منسجم نمودن همه دشمنان انقلاب اسلامی و ولایت.

ل که دشمنان خارجی و داخلی کوشش می کنند کلید قدرت را که ریاست جمهوری است به دست بگیرند، لذا تقاضامندیم ترتیبی اتخاذ فرمایید که هرچه سریعتر با اعلام نظر فرد اصلحی را با تکیه بر معیارهای انتخاب اصلح، در بین کاندیدای صالح مورد تایید شورای محترم نگهبان، معرفی نمایید

حال که دشمنان خارجی و داخلی کوشش می کنند کلید قدرت را که ریاست جمهوری است به دست بگیرند، لذا تقاضامندیم ترتیبی اتخاذ فرمایید که هرچه سریعتر با اعلام نظر فرد اصلحی را با تکیه بر معیارهای انتخاب اصلح، در بین کاندیدای صالح مورد تایید شورای محترم نگهبان، معرفی نمایید تا که پاسخی محکم به دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) باشد و جامعه ازحال تحیر و سرگردانی نجات یابد و اجازه ندهید سرنوشت ملت شریف و باوفای ایران اسلامی، خدای نکرده به دست نااهلان بیافتد و انشاالله شاهد تحقق مطالبات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با قدرت و اقتدار باشیم.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان