تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را قبل از بازی با عمان انجام داد و توسط مربیان به آنالیز حریف خود پرداخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با عمان


آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار مقابل عمان برگزار شد.


در این تمرین که به مدت 75 دقیقه به طول انجامید، ملی پوشان پس انجام حرکات کششی و گرم کردن،‌ زیر نظر کادر فنی به انجام فعالیتهای تاکتیکی خود پرداخته و ضربات ایستگاهی از جناحین را تمرین کردند. سپس ملی‌پوشان به دو گروه قرمز و سبز تقسیم شده و با هم فوتبال بازی کردند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان در حالی برگزار خواهد شد که 6 نفر از بازیکنان تیم ملی عمان در این دیدار حضور ندارند و البته تیم ملی کشورمان نیز بدون ملی پوشان استقلال و بازیکنان لژیونر در این مسابقه حاضر خواهد شد.

رقابت تیم ملی کشورمان مقابل عمان ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه 50 هزار نفری سلطان قابوس برگزار می شود و پیش‌بینی می شود که با توجه به اینکه این دیدار پیش بازی دیدار فینال جام حذفی عمان است، استقبال خوبی از انجام آن صورت پذیرد.

ایران

همچنین تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان پس از این دیدار، در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، 14 خرداد به ترتیب به مصاف قطر و عراق خواهند رفت.

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در امارت

ملی‌پوشان تیم فوتبال ایران و کادر فنی در سالن اجتماعات هتل سیتی‌سیزن گزیده‌ای از آخرین دیدار عمان را تماشا کردند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به مدت 45 دقیقه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی آنالیز تمرین‌ها و اخرین دیدار تیم ملی عمان را با فیلمی بیست دقیقه‌ای برای ملی‌پوشان نمایش داد.

تیم عمان در گروه ب مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ژاپن، اردن، استرالیا و عراق همگروه است و در حال حاضر با 6 امتیاز و تفاضل گل 3- در جایگاه چهارم قرار دارد و در آخرین دیدارش در استرالیا توانسته به نتیجه تساوی 2 بر 2 برسد.

تیم ملی کشورمان نیز بدون ملی پوشان استقلال و بازیکنان لژیونر در این مسابقه حاضر خواهد شد

ملی‌پوشان و اعضای کادرفنی گرد هم آمدند و سرمربی تیم ملی ضمن بیان نکاتی از تمرین‌های ملی‌پوشان در تهران و بیان نقاط ضعف و قوت تیم در تمرین‌ها 20 دقیقه از فیلم دیدار استرالیا و عمان را برای ملی پوشان نمایش داد.

در این فیلم 20 دقیقه‌ای که با هدف آشنایی ملی‌پوشان با نقاط قوت و ضعف عمانی‌ها و ساختار آنها در خطوط مختلف دفاعی، میانی و حمله بود، صحنه‌های به ثمر رساندن و دریافت گل عمانی‌ها چند بار بازنگری شد و در حین تماشای فیلم، سرمربی تیم ملی نکات مهم را به بازیکنان یادآوری کرد.

بخش ورزشی تبیان