تبیان، دستیار زندگی
علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال به دلیل آنچه مشکلات مالی خوانده می شود زمزمه جدایی سر داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح الله زاده در فکر خداحافظی


انتقادها و نارضایتی اعضای تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در ماه های اخیر گواهی بر ناكامی مدیرعامل كنونی باشگاه استقلال دربرطرف كردن مشكلات باشگاه استقلال است.


به نقل از ایرنا،مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش اعلام كرد كه اگر تا سوم خرداد ماه نتواند مشكلات مالی را رفع كند از این سمت كناره گیری خواهد كرد.

باتوجه به اعتراض های چندباره تعدادی ازاعضای تیم استقلال مبنی برخلف وعده مسوولان باشگاه درپرداخت مطالباتشان، به نظرمی رسد مدیرعامل استقلال بازهم نتواندخواسته های به حق بازیكنان و كادر فنی خود را تامین كند و از این رو از سمت خود كنار برود.

فتح الله زاده

برخی رسانه های نزدیك به مدیرعامل باشگاه استقلال كه در طول دو سال اخیر از وی در مقابل مشكلات مدیریتی ومالی حمایت كرده اند، به تازگی از احتمال كنار رفتن او پس از بازی با الشباب امارات خبر داده اند.

ازسوی دیگر امیر قلعه نویی سرمربی موفق آبی پوشان پایتخت درلیگ برتر كه تیمش در آستانه صعود به جمع هشت تیم برترآسیا نیز قرار دارد، با ادامه مشكلات مالی باشگاه، روز دوشنبه با وزیر ورزش و جوانان دیدار داشته و در خصوص آینده تیم فوتبال استقلال گفت و گو كرده است.

به نظر می رسد در این برهه یكی از راههای برون رفت باشگاه استقلال از مشكلات مالی، تغییر مدیریت این باشگاه به گونه ای باشد كه این تیم پرطرفدارایران به مانندرقیب دیرینه خود پرسپولیس تهران، دیگر شاهد مشكلات مالی نباشد.

آنچه مسلم است اینكه مدیرعامل باشگاه استقلال در یك سال اخیر نشان داده است در تامین هزینه های تیم خود موفق نبوده است. در مقابل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیگر تیم پرهوادار كشورمان و رقیت دیرینه استقلال به رغم اینكه امسال نتوانست به نتایج مطلوبی دست یابد، در تامین هزینه های تیم خود، سال موفقی را پشت سر گذاشت.

برخی رسانه های نزدیك به مدیرعامل باشگاه استقلال كه در طول دو سال اخیر از وی در مقابل مشكلات مدیریتی ومالی حمایت كرده اند، به تازگی از احتمال كنار رفتن او پس از بازی با الشباب امارات خبر داده اند.

تیم فوتبال استقال برخلاف سایر نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نمایش موفقیت آمیزی داشته وقراراست ازحیثیت فوتبال باشگاهی ایران درآسیادفاع كند،بنابراین طبیعی است كه مسوولان بخواهند از این تیم به هر نحوی كه شده حمایت و پشتیبانی كرده و چاره ای برای برون رفت آن از بحران به دلیل ضعف مدیریتی در تامین منابع مالی بیاندیشند.

با تمام اوصاف، مدیرعامل باشگاه استقلال در ماه های گذشته و پس از اینكه حربه اعلام استعفا و جریان سازی رسانه ای در این خصوص برای اخذ پول از وزارت ورزش و جواب نداد، با اعلام اینكه 'من عاشق وزیر ورزش هستم' نشان داد كه تمایل زیادی به باقی ماندن در پست خود دارد اما به نظر می رسد چنین حربه هایی دیگر كهنه و قدیمی شده است.

بخش ورزشی تبیان