تبیان، دستیار زندگی
پس از اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها داوطلبین ریاست جمهوری در حال اظهار نظرات و واکنش های خود هستند سعیدی کیا و واعظ زاده هر دو به قانون تمکین کرده و واعظ زاده گفته است از راه قانونی اعتراض خواهد کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش سعیدی کیا و واعظ زاده


پس از اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها  داوطلبین ریاست جمهوری در حال اظهار نظرات و واکنش های خود هستند سعیدی کیا و واعظ زاده هر دو به قانون تمکین کرده و واعظ زاده گفته است از راه قانونی اعتراض خواهد کرد

سعیدی کیا و واعظ زاده

سعیدی کیا: نظر شورای نگهبان را قبول دارم

محمد سعیدی کیا گفت: عمیقا بر این باورم که منافع نظام و کشور را با زیر پا گذاشتن قانون و اخلاق به قیمت رئیس جمهور شدن از بین نخواهم برد.

محمد سعیدی کیا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: ورودم به انتخابات بخاطر انجام تکلیف بود.

وی با بیان اینکه آمده بودم تا به مردم خدمت کنم، گفت: نظر شورای نگهبان را قبول دارم.

سعیدی کیا افزود: عمیقا بر این باورم که منافع نظام و کشور را با زیر پا گذاشتن قانون و اخلاق به قیمت رئیس جمهور شدن از بین نخواهم برد. در تمام طول عمرم جهادی کار کرده ام و در راستای قانون و اخلاق و صداقت زندگی کرده ام.

واعظ‌ زاده: از راه‌های قانونی اعتراض می‌کنم

یکی از کاندیداهای احراز صلاحیت نشده یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با احترام به شورای نگهبان، نسبت به عدم تایید صلاحیت خود از راه‌های قانونی اعتراض خواهم کرد.

صادق واعظ‌زاده با اشاره به اعلام نظر شورای نگهبان در ارتباط با کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و با اشاره به نبودن نامش در این لیست، گفت: با احترام به شورای نگهبان نسبت به تایید صلاحیت نشدنم از راه‌های قانونی اعتراض خواهم کرد.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

فرآوری : عطالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منابع: ایسنا/ فارس