تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم تهران با بیان اینكه اصولگرایی حق است و در طول تاریخ حق مظلوم بوده است، گفت: از مظلومیت‌های اصولگرایی این است كه مطهری خود را اصولگرا می‌داند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واكنش كوچك‌زاده نسبت به مواضع مطهری


نماینده مردم تهران با بیان اینكه اصولگرایی حق است و در طول تاریخ حق مظلوم بوده است، گفت: از مظلومیت‌های اصولگرایی این است كه مطهری خود را اصولگرا می‌داند.

کوچک زاده و مطهری

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در با بیان اینکه جبهه حق در طول تاریخ همیشه مظلوم بوده است، گفت: یکی از مظلومیت‌های جبهه حق این بوده که افراد باطل با پرچم حق در مقابل حق واقعی ایستاده‌اند؛ همه افرادی که مقابل حق ایستاده‌اند هیچ‌گاه خودشان را باطل معرفی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه حق با اصولگرایی است، افزود: یکی از مظلومیت‌های اصولگرایی این است که افرادی چون مطهری که سابقه مشخصی دارد، هم خودش را اصولگرا می‌خواند.

کوچک‌زاده در واکنش به تشکیل ستاد اصولگرایان حامی هاشمی رفسنجانی، گفت: ستادی که آقای مطهری تشکیل داده بهتر است به اسم ستاد اصلاح‌طلبان حامی هاشمی باشد چرا که اصولگرایان از آقای هاشمی حمایت نمی‌کنند.

وی گفت: متاسفانه آقای علی مطهری به فرمایش پدر بزرگوارش هم توجه نمی‌کند، چرا که شهید مطهری فرمود ما مخالفتی با مباحثه با مارکسیست‌ها نداریم اما با اینکه مارکسیستها با استناد به آیات قرآن جوانان ما را فریب بدهند، مخالفیم.

ستادی که آقای مطهری تشکیل داده بهتر است به اسم ستاد اصلاح‌طلبان حامی هاشمی باشد چرا که اصولگرایان از آقای هاشمی حمایت نمی‌کنند

کوچک‌زاده گفت: آقای مطهری می‌خواهد پرچمی بلند کند که زیر آن همه افراد فاسد و مورد حمایتbbc, voa جمع شود و در نهایت اسم این پرچم را بگذارد، پرچم اصولگرایی.

برای دیدن اخبار انتخاباتی اینجا کلیک کنید

بخش سیاست تبیان