تبیان، دستیار زندگی
ده؛ حسین رضازاده گفت: با كمك خداوند و ائمه معصومین توانستم از عنوان قهرمانی خود دفاع كنم. قوی ترین مرد جهان و قهرمان وزنه برداری سال 2006 جهان پس از كسب سه نشان طلای جهان، در كنفرانس خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرنگاران جهان مبهوت از ذكر یاابوالفضل رضازاده؛


حسین رضازاده گفت: با كمك خداوند و ائمه معصومین توانستم از عنوان قهرمانی خود دفاع كنم.

قوی ترین مرد جهان و قهرمان وزنه برداری سال 2006 جهان پس از كسب سه نشان طلای جهان، در كنفرانس خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رضازاده در پاسخ به این سوال كه پیش از بالای سر بردن وزنه و هنگامی كه وزنه بالای سرت قرار دارد چه می‌گویی؟ گفت: من در حقیقت با خدای خودم و ائمه معصومین صحبت می‌كنم و از آنها درخواست كمك می‌كنم، من همیشه از آنها طلب یاری می‌كنم و این بار نیز با كمك خداوند و ائمه معصومین توانستم قهرمان شوم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر درباره این كه چرا هنگامی كه وزنه را بالای سرت می‌بری، می‌خندی؟ گفت: وزنه‌ها خیلی برای من سبك است، من برای مهار آنها زیاد سختی نمی‌كشم و به راحتی آنها را بالای سرم می برم.

قهرمان جهان و المپیك با بیان این كه انگیزه‌ای برای شكستن ركوردم نداشتم، در پاسخ به این سوال كه چرا از زدن ركورد 264 كیلوگرم منصرف شده است، افزود: هنگامی كه قهرمانی‌ام قطعی شد دیگر انگیزه‌ای برای زدن ركورد جدید نداشتم، از سوی دیگر من باید بدنم را برای بازیهای آسیایی دوحه آماده نگه دارم چرا كه این بازیها برای خودم و كشورم اهمیت زیادی دارد.

قوی ترین مرد جهان با تقدیر از میزبانی دومینیكن در رابطه با سطح این دوره از مسابقات گفت: رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و پیكارهای جذابی را در این دوره شاهد بودیم.

رضازاده همچنین پس از پایان نشست خبری در اتاق كنترل دوپینگ حاضر شد و از وی تست دوپینگ به عمل آمد.

از نكات جالب كنفرانس خبری، ‌ازدحام جمعیت به سالن كنفرانس بود كه این امر باعث شد ماموران امنیتی از هجوم مردم جلوگیری كنند و این نشست با حضور خبرنگاران پست درهای بسته برگزار شد.