تبیان، دستیار زندگی
شود اعتراض باشگاه پیروزی از باشگاه فولاد مباركه سپاهان در خصوص چگونگی انعقاد قرارداد عماد رضا مورد بررسی قرار می گیرد. كمیته انضباطی فدراسیون امروز جلسه ای را در این خصوص تشكیل می دهد. مدیر عامل دو باشگاه مذكور و عما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروزبه شكایت پرسپولیس از سپاهان رسیدگی می‌شود


اعتراض باشگاه پیروزی از باشگاه فولاد مباركه سپاهان در خصوص چگونگی انعقاد قرارداد عماد رضا مورد بررسی قرار می گیرد.

كمیته انضباطی فدراسیون امروز جلسه ای را در این خصوص تشكیل می دهد. مدیر عامل دو باشگاه مذكور و عماد رضا در این جلسه حضور خواهند داشت. لازم به ذكر است، كمیته انضباطی ایراد باشگاه پیروزی مبنی بر تاخیر در رسیدگی به این پرونده را به لحاظ تخصصی بودن و لزوم تحقیقات مورد قبول ندانسته است.

شورایعالی استیناف فدراسیون فوتبال همچنین به درخواست تجدیدنظر خواهی باشگاه پیروزی تهران رسیدگی خواهد كرد.

ساعت 15 روز سه شنبه (18 مهرماه) شورایعالی استیناف فدراسیون برای رسیدگی به درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه پیروزی تهران نسبت به رای صادره كمیته انضباطی نسبت به بهروز رهبری فرد تشكیل جلسه خواهد داد.

شورایعالی استیناف اعلام كرد،‌ حضور مدیر عامل یا نماینده تام الاختیار باشگاه پیروزی در جلسه الزامی است.


** مربی سپاهان در كمیته انضباطی

شكایت علی اصغر مانوسی فر از لوكا بوناچیچ، مربی باشگاه سپاهان اصفهان در كمیته انضباطی فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

این شكایت مبنی بر مطالبه وجه ناشی از قراردادی است كه باید توسط این مربی پرداخت شود، كمیته انضباطی ساعت 14:30 روز یكشنبه، (16 مهرماه) با حضور افراد نامبرده تشكیل جلسه می دهد.


** رسیدگی به شكایت روشن در كمیته انضباطی

كمیته انضباطی فدراسیون، ساعت 14 امروز برای رسیدگی به موضوع شكایت حسن روشن از تیم فوتبال شهر صنعتی كاوه مبنی بر اختلاف در قرارداد، تشكیل جلسه می‌دهد.