تبیان، دستیار زندگی
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از اتلاف بیت المال توسط برخی از نهادها و سازمان ها تحت عنوان حمایت از تیم های ورزشی و استخدام مربیان خارجی شدند. در جلسه علنی صبح امروز مجلس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تذکر نمایندگان مجلس در مورد مربیان خارجی


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از اتلاف بیت المال توسط برخی از نهادها و سازمان ها تحت عنوان حمایت از تیم های ورزشی و استخدام مربیان خارجی شدند.

در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، استکی نماینده اصفهان، جعفری نماینده گچساران، حیدرپور نماینده شهرضا، هدایتخواه نماینده بویر احمد، الیاسی نماینده سنقر وکلیایی، آرین منش نماینده مشهد، جاسمی نماینده قصر شیرین، زاکانی، احمدی و ریاض نمایندگان تهران در تذکر به رئیس جمهور خواستار دستور جلوگیری از اتلاف بیت المال توسط برخی از ارگانها سازمانها و شرکتهای دولتی تحت عنوان تشکیل و حمایت ازتیم های ورزشی حرفه ای واستخدام مربیان خارجی و بازیکنان حرفه ای بامبالغ کلان از محل اعتبارات دولتی شدند.

همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس در تذکر به رئیس جمهور بر ضرورت دستور تعیین کمیته ای ویژه برای بررسی و مقابله جدی با دوپینگ به علت لکه دار شدن حیثیت ورزشی کشور و اصول پهلوانی با توجه به موارد متعدد اخیر تاکید کردند.