تبیان، دستیار زندگی
باشگاه كاربران سایت تبیان به مناسبت ولادت امام محمد تقی (ع)، كارت‌ تبریك‌های دیجیتال را برای كاربرانش منتشر كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارسال كارت تبریك میلاد امام محمد تقی (ع) از طریق تبیان

میلاد امام محمد تقی (ع)

باشگاه كاربران سایت تبیان به مناسبت ولادت امام محمد تقی (ع)، كارت‌ تبریك‌های دیجیتال را برای كاربرانش منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومی، كاربران اینترنتی به مناسبت ولادت امام محمد تقی (ع) می‌توانند كارت تبریك‌های مورد علاقه‌شان را با مراجعه به سایت تبیان دریافت و برای دوستان ارسال كنند.

همچنین این امكان فراهم شده است تا كاربران بتوانند متن پیام دلخواه خود را در قسمت مشخصی از كارت پستال نوشته و برای شخص مورد نظر ارسال كنند. این امر در كمترین زمان ممكن می‌تواند انجام شود.

در بخشی از متن این كارت تبریك آمده است: «اول نامه به رسم همه؛ حمداً لک یا رب تعالی و تبارک و تقدس؛ که تویی صاحب هر نعمت و شوکت، و تویی فوق جلالت؛ که همین بس به ثنایت؛ که خدایی و درود تو بر آنان؛ که برای تو عزیزند؛ محمد، علی و فاطمه و آل مطهر؛ که امامند و همانند که نورند و سلامند، همگی مکرمت و فیض وجودند، شهیدند و شهودند که شایسته‌ترینند و گل سرسبد عصمت و دین‌اند، پناه همه‌ی اهل زمین‌اند، چراغ‌اند و ضیاءاند و ولاءاند و امین‌اند، سرشان آب حیات است و نشستن به در خانه‌شان راه نجات است و سخن گفتن از آن‌ها حسنات است، سلام و صلوات است که شایسته‌ی آن‌هاست.

این نه مدح است، که یک قطره ز دریاست، و هر واژه تولاست، دلم در گرو مهر امامی است که عشقش همه دنیاست، جواد است و جگرگوشه‌ی زهراست، نهمین رهبر دل‌هاست، در آیینه‌ی توحید دلاراست، چه نوری است خدا را، علم در محضر او پاکی و ایمان و عمل، جوهر او، عصمت و دین، مادر او، جود و سخا و کرم و لطف و صفا، کوثر او، جان رضا، نور خدا، واسطه‌ی فیض و عطا، پاک و مبارک پسری، که حق داد رضا را.

نام و خلقش نبوی، سیره‌ی او مصطفوی، نسل و تبارش علوی، رایحه‌ی باغ ولایت، نفس صبح هدایت، آفتابی که درخشیده به دامان پدر، سلسله‌ی شمس و قمر، وارث علم ازلی، بضعه‌ی زهرا و علی، من چه بگویم که مقامش به تصور نرسد، عقل فروماند و مبهوت شود، مو به مو، نکته به نکته، غزل معرفتش ورد زبان‌هاست، حذر و امن و امان‌هاست، آب و آیینه عطایش، همه جان‌ها به فدایش، سینه‌ها صحن و سرایش، مرغ جان بال گشاید به هوایش...»

گفتنی است، ارائه خدمات دیجیتال از اهداف مۆسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به شمار می‌رود. سایت تبیان در همه مناسبت‌های مذهبی اقدام به نمایش كارت‌پستال برای كاربران و ارائه خدمات اینترنتی می‌كند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی