تبیان، دستیار زندگی
جزئیات برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما اعتدال: برنامه‌ریزی صداوسیما برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما


جزئیات برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما اعتدال: برنامه‌ریزی صداوسیما برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد. به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد انتخابات رسانه ملی، نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امکان استفاده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی را برای ارائه برنامه ها و تبلیغ خود خواهند داشت.


چطور روشنایی تلویزیون را تنظیم کنیم؟

بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما هر یک از نامزدها فرصت دارند 420 دقیقه از طریق تلویزیون و 216 دقیقه از طریق رادیو با مردم سخن بگویند. طبق این برنامه‌ریزی هریک از نامزدها فرصت می‌یابند دو مستند سی دقیقه‌ای از شبکه یک برای معرفی خود پخش کنند. حضور در بخش گفتگوی ویژه شبکه دو سیما به مدت 45 دقیقه و پاسخ به سوالات جوانان به مدت یک ساعت در شبکه سه سیما از دیگر امکانات تبلیغی نامزدها در رسانه ملی است. نامزدها همچنین در نشستی تخصصی در شبکه چهار سیما با کارشناسان به مدت 45 دقیقه فرصت تبلیغ برنامه ها و دفاع از آن را دارند. پرسش و پاسخ با مخاطبان شبکه های جام جم به مدت یک ساعت نیز از فرصت هایی است که رسانه ملی در اختیار آنان قرار می دهد .ستاد انتخابات صدا و سیما همچنین اعلام کرد مناظره های تلویزیونی نامزدها در صورتی که تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده به پنج نفر برسد بصورت انفرادی در تلویزیون خواهد بود اما اگر تعداد نامزدهای تائید صلاحیت شده به بیش از 5 نفر برسد این مناظره‌ها بصورت جمعی و با حضور مجری برگزار خواهد شد. سید عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما چندی قبل در همایش افق رسانه اعلام کرد بیش از دو هزار ساعت برنامه انتخاباتی تا زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهیم کرد.

برنامه‌ریزی صداوسیما برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد انتخابات رسانه ملی، نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امکان استفاده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی را برای ارائه برنامه ها و تبلیغ خود خواهند داشت.

سید عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما چندی قبل در همایش افق رسانه اعلام کرد بیش از دو هزار ساعت برنامه انتخاباتی تا زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهیم کرد

بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما هر یک از نامزدها فرصت دارند 420 دقیقه از طریق تلویزیون و 216 دقیقه از طریق رادیو با مردم سخن بگویند. طبق این برنامه‌ریزی هریک از نامزدها فرصت می‌یابند دو مستند سی دقیقه‌ای از شبکه یک برای معرفی خود پخش کنند. حضور در بخش گفتگوی ویژه شبکه دو سیما به مدت 45 دقیقه و پاسخ به سوالات جوانان به مدت یک ساعت در شبکه سه سیما از دیگر امکانات تبلیغی نامزدها در رسانه ملی است. نامزدها همچنین در نشستی تخصصی در شبکه چهار سیما با کارشناسان به مدت 45 دقیقه فرصت تبلیغ برنامه ها و دفاع از آن را دارند. پرسش و پاسخ با مخاطبان شبکه های جام جم به مدت یک ساعت نیز از فرصت هایی است که رسانه ملی در اختیار آنان قرار می دهد .ستاد انتخابات صدا و سیما همچنین اعلام کرد مناظره های تلویزیونی نامزدها در صورتی که تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده به پنج نفر برسد بصورت انفرادی در تلویزیون خواهد بود اما اگر تعداد نامزدهای تائید صلاحیت شده به بیش از 5 نفر برسد این مناظره‌ها بصورت جمعی و با حضور مجری برگزار خواهد شد.

سید عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما چندی قبل در همایش افق رسانه اعلام کرد بیش از دو هزار ساعت برنامه انتخاباتی تا زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهیم کرد.

بخش ارتباطات تبیان

منبع: تابناک