تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی شرکت زیر ساخت ارتباطات با با بیان اینک مشکل شبکه اینترنت ربطی به ما ندارد گفت دلایلی دیگری برای افت سرعت اینترنت در کشور وجود دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توضیح درباره افت سرعت اینترنت


مدیر روابط عمومی شرکت زیر ساخت ارتباطات با با بیان اینک مشکل شبکه اینترنت ربطی به ما ندارد گفت دلایلی دیگری برای افت سرعت اینترنت در کشور وجود دارد.

سرعت اینترنت

مهدی خدایی مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت زیرساخت در مورد اختلالات اخیر اینترنت در کشور اظهار داشت: در بخش اینترنت و توزیع و کنترل آن یک زنجیره وجود دارد که شرکت زیرساخت تنها یکی از حلقه‌های آن است این در حالی است که اختلال در این چند وقت اخیر مربوط به حوزه ما نیست و شاید دلیل آن در بخش‌های دیگری از کشور باشد.

وی ادامه داد: ارائه پهنای باند و سرعت اینترنت در حال حاضر از سوی شرکت زیرساخت بدون هیچ مشکلی به شرکت‌هایی که درخواست داده‌اند، انجام می‌شود. وی افزود: ما در شبکه خودمان هیچ مشکلی نداریم و مشکل‌‌های این چند وقت اخیر مربوط به جاهای دیگر است که باید در آنجا پرس و جو کنیم.

خدایی خاطرنشان کرد: اگر اختلال مربوط به شبکه زیرساخت بود کل اینترنت کشور قطع می‌شد ولی ما در شبکه خود و توزیع پهنای باند و سرعت اینترنت در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و شما باید بدنبال حلقه‌های دیگر این زنجیره اینترنتی باشید.

ما در شبکه خودمان هیچ مشکلی نداریم و مشکل‌‌های این چند وقت اخیر مربوط به جاهای دیگر است که باید در آنجا پرس و جو کنیم

وی درپاسخ در مورد کندی سرعت اینترنت که به طور سراسری در کشور وجود دارد اظهار داشت: باز هم می‌گویم که این مشکل از طرف شرکت زیرساخت نیست و ما در شبکه خودمان هیچ مشکلی نداریم شاید برخی از شرکت‌ها پهنای باند خود را در هنگام ارائه به یوزر نهایی کاهش داده باشند و شاید دلایل دیگری برای این افت سرعت اینترنت در کشور وجود داشته باشد.

کاهش سرعت اینترنت در هفته‌های اخیر به معضلی شدید برای کاربران اینترنت تبدیل شده است این در حالی است که مسئولان این امر ضمن تکذیب هرگونه مشکل در ارائه سرعت اینترنت به هر نحوی سعی در آرام نشان دادن اوضاع دارند.

بخش ارتباطات تبیان


منبع: ایلنا