تبیان، دستیار زندگی
پس از جمع‌بندی‌های اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس محمد مایلی‌کهن و حمید درخشان به عنوان دو گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مایلی کهن یا درخشان؟کدامیک؟


پس از جمع‌بندی‌های اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس محمد مایلی‌کهن و حمید درخشان به عنوان دو گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدند.


مایلی کهن و رویانیان

همچنین افشین پیروانی نیز در بین این گزینه‌ها به عنوان نفر سوم قرار گرفت و قرار شد دو تن از اعضای هیئت مدیره با این گزینه‌ها مجدداً وارد مذاکره شوند. اما با توجه به شرایط گزینه‌ها مقرر شد که فعلاً به کرانچار که تنها گزینه خارجی پرسپولیس است جواب منفی داده نشود و او نیز همچنان جزو گزینه‌ها بماند.

قرار است تا سه روز آینده جلسات متوالی انجام و پس از ارائه گزارش به هیئت مدیره تصمیم نهایی گرفته شود. اما شانس مایلی‌کهن و درخشان بیشتر از دو تن دیگر است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی این تیم، اظهار کرد: امروز یک جلسه با مایلی کهن و درخشان برگزار می‌کنیم و آن نقطه‌هایی از کارنامه این دو نفر را که شاید مورد قبول نباشد به چالش بکشیم تا برای فصل بعد مشکلی نباشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی این تیم، اظهار کرد: امروز یک جلسه با مایلی کهن و درخشان برگزار می‌کنیم و آن نقطه‌هایی از کارنامه این دو نفر را که شاید مورد قبول نباشد به چالش بکشیم تا برای فصل بعد مشکلی نباشد.

وی درباره منتفی شدن حضور کرانچار و دایی در پرسپولیس گفت: هنوز حضور این دو نفر روی نیمکت پرسپولیس منتفی نشده است. درست است که کرانچار اعلام کرده اولویتش سپاهان است، اما هنوز چیزی معلوم نیست و ما مذاکرات خود را با او ادامه می‌دهیم . اگر به سپاهان رفت مبارک سپاهانی‌ها باشد. ضمن این که درباره علی دایی هم از آخرین شانسمان هم استفاده می‌کنیم و با او حرف می‌زنیم.

فرآوری:حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا