تبیان، دستیار زندگی
کایت فدراسیون فوتبال ایران به AFC فدراسیون فوتبال ایران بر علیه فدراسیون فوتبال چین تایپه به كنفدراسیون فوتبال آسیا شكایت كرد. در پی مشكلات فراوان فدراسیون فوتبال ایران برای اخذ روادید بازیكنان تیم ملی برای سفر به چی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی و مشكلی به نام ویزا؛

شکایت فدراسیون فوتبال ایران به AFC


فدراسیون فوتبال ایران بر علیه فدراسیون فوتبال چین تایپه به كنفدراسیون فوتبال آسیا شكایت كرد.

در پی مشكلات فراوان فدراسیون فوتبال ایران برای اخذ روادید بازیكنان تیم ملی برای سفر به چین تایپه، طرف ایرانی به كنفدراسیون فوتبال آسیا شكایت كرد.

یكی از نمونه‌های كم كاری فدراسیون فوتبال چین تایپه، صادر نشدن روادید برای مهرزاد معدنچی، یكی از بازیكنان اصلی تیم ملی است.

همین مشکل برای وحید طالب لو و حسین کاظمی نیز به وجود آمده است که به نظر می رسد مشکل این دو استقلالی دیگر قابل رفع نیست و قلعه نویی باید قید حضور این دو بازیکن را در تیم ملی بزند .

شكایت فدراسیون فوتبال ایران، علیه فدراسیون فوتبال چین تایپه، تسلیم كنفدراسیون فوتبال آسیا شده و ایران در این شكایت تذكر AFC به فدراسیون فوتبال چین تایپه را خواستار شده است.

هم‌چنین طی چند روز گذشته كمیته‌ی بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران پیگیر حل مشكلات صدور ویزای بازیكنان ایران به ویژه مهرزاد معدنچی شده و با توجه به اصرار قلعه‌نویی به همراهی معدنچی در سفر چین تایپه، فدراسیون درصدد است تا هر طور شده كه روادید این بازیكن را اخذ كند.