تبیان، دستیار زندگی
یک شرکت بریتانیایی اقدام به ارائه یک تلفن همراه برای کودکان 4 تا 9 سال کرده تا راه حلی برای والدین تا علاوه بر کنترل کامل کودک خود همواره با وی در ارتباط باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید اولین تلفن همراه ویژه کودکان


یک شرکت بریتانیایی اقدام به ارائه یک تلفن همراه برای کودکان 4 تا 9 سال کرده تا راه حلی برای والدین تا علاوه بر کنترل کامل کودک خود همواره با وی در ارتباط باشند.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، تام ساندرلند بنیانگذار شرکت اون فن که تلفنی را با عنوان اولین تلفن برای کودکان ارائه کرده، گفت: ما می خواستیم یک محصول سرگرم کننده طراحی کنیم که کودکان به آن علاقمند شوند و والدین کنترل کامل آن را برعهده گیرند.

تولید اولین تلفن همراه ویژه کودکان

وی افزود: اما جدا از علاقه کودک و کنترل والدین ویژگی مهم این محصول این است که استفاده از آن توسط کودک به حداقل رسیده اما ارتباط مهم و حیاتی میان کودک و والدین به سادگی برقرار می شود.

از این تلفن با عنوان تلفنی ساده برای والدین هوشمند یاد شده و اندازه آن به یک کارت بانکی می رسد و وزن 40 گرمی دارد.

این تلفن تنها می تواند تماس گرفته و تماسهای ورودی را دریافت کند، صفحه نمایش ندارد، اما می تواند شماره 12 نفر را به صورت فهرست وارد با کلیدهای فیزیکی ذخیره کند.

اولین تلفن طوری طراحی شده است که به سادگی صدمه نمی بینند تا اگر کودک ناگهان زمین خورد تلفن صدمه نبیند. همچنین گفته می شود که این دستگاه برای افراد سالخورده نیز مناسب است و می تواند جایگزین مناسبی برای تلفن هایی قرار بگیرد که در شرایط سخت از آنها استفاده می شود

به این معنا که کودک می تواند تنها 12 شماره از پیش مشخص شده را شماره گیری کند و تنها والدین می توانند به فهرست مخاطبین این تلفن شماره ای بیافزایند.

این شرکت اعتقاد دارد که کارکرد ابتدایی این تلفن خطرات ناشی از ارسال و دریافت پیامهای متنی و یا فریب خوردن کودکان از طریق اینترنت و مشاهده محتوای نامناسب آنلاین را به صفر می رساند.

تولید اولین تلفن همراه ویژه کودکان

این تلفن در نتیجه تحقیقات اخیر غیر علنی در رابطه با آثار سوء دسترسی کودکان زیر 10 سال به اینترنت ساخته شده است.

در گوشه بالای چپ دستگاه دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته و در کنار آن دکمه پاسخ گویی و دکمه های روشن و خاموش قرار دارد.

اولین تلفن طوری طراحی شده است که به سادگی صدمه نمی بینند تا اگر کودک ناگهان زمین خورد تلفن صدمه نبیند. همچنین گفته می شود که این دستگاه برای افراد سالخورده نیز مناسب است و می تواند جایگزین مناسبی برای تلفن هایی قرار بگیرد که در شرایط سخت از آنها استفاده می شود.

این تلفن با قیمت 55 پوندی از طریق وب سایت شرکت اون فن به فروش می رسد.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: مهرنیوز