تبیان، دستیار زندگی
علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم برای ثبت نام به وزارت کشور آمد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی هم آمد


علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم برای ثبت نام به وزارت کشور آمد.

علی آبادی

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم؛ وی در جمع خبرنگاران گفت: شعارم خدمت است.  علی آبادی با اشاره به اینکه رنگ انتخاباتی ندارد، افزود: کاندیدای دولت نیستم.

وی پیش از ثبت نام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مستقل هستم، در پاسخ به سوالی درخصوص حمایت احمدی نژاد از وی، گفت: من حمایت احمدی نژاد را ندارم و با وی در این‌باره مشورت نکردم.

علی‌آبادی در پاسخ به سوالی درباره زمان ثبت نام مشایی گفت: از ثبت‌نام مشایی بی‌اطلاعم.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی دقایقی بعد بدون اینکه ثبت‌نام کند از وزارت کشور خارج شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کرد که منصرف شده است، ولی شاید دوباره برگردم.

فارس نوشت: علی آبادی درباره عدم ثبت‌نامش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ثبت‌نام رفتم تا شانس خودم را امتحان کنم اما از حضور این همه داوطلب رنج می‌بردم به ویژه افرادی که توانایی ندارند. حدود 10 تا 15 نفر حضور دارند که می‌توانند در سطح ریاست جمهوری فعالیت کنند.

وی ادامه داد: حجم عظیمی از رسانه‌ها، خبرنگاران، روزنامه‌ها و سایت‌ها را می‌توانید ببینید که این نشان می‌دهد موضوع ریاست جمهوری بسیار مهم است که برای ثبت‌نامش خبرنگاران زیادی حضور دارند.

علی‌آبادی افزود: رئیس‌جمهور باید کسی باشد که بخش‌های مختلف مردمی را با یکدیگر همدل کند و در کنار رهبر باشد. مرور کردم و دیدم از کسانی که می‌شناسم ولایتی، ابوترابی و قالیباف از یاران و دوستداران رهبری هستند. بنابراین با خودم فکر کردم که بهتر است ثبت‌نام نکنم اما هر یک از این عزیزان که رای آورد در کنارشان خواهم بود و در هر پستی که بخواهند فعالیت می‌کنم. صلاح دیدم یک جایی را خالی بگذارم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حضورش در کاندیداتوری شورای شهر نیز اظهار داشت: مشکلی نداشت علاوه بر شوراها در ریاست جمهوری هم ثبت‌نام کنم اما در شورا بهتر می‌توانم کار کنم. من مهندس راه و ساختمان هستم و سال ها در وزارت راه کار کردم اگر مردم عزیز تهران تشخیص دهند می‌توانم در شورای شهر بیشتر کار کنم.

علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از طرف دولت هم حمایت شدید تصریح کرد: اصلا این موضوع را با دولت مطرح نکردم و با هیچ کسی مشورت نکردم اگر کاندیدا می‌شدم به صورت شخصی کار می‌کردم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شما در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرده‌اید و در نظر داشته‌اید برای ریاست جمهوری هم کاندیدا شوید برنامه‌تان برای انتخابات کمیته ملی المپیک چیست عنوان کرد: هنوز نمی‌دانم اما اینها تناقض محسوب نمی‌شود و شغل نیست. منتظرم انتخابات شورای شهر برگزار شود بعد تصمیم بگیرم.

بخش سیاست تبیان