تبیان، دستیار زندگی
مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تمام تلاشم را به كار خواهم بست تا تیم ملی در بازی‌های آسیایی دوحه از نظر دروازه‌بان‌ها هیچ مشكلی نداشته باشد. احمدرضا عابدزاده اظهار كرد: دروازه‌بان‌های تیم ملی امید بسیار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عابدزاده: خیال تیم امید از بابت دروازه راحت خواهد بود


مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تمام تلاشم را به كار خواهم بست تا تیم ملی در بازی‌های آسیایی دوحه از نظر دروازه‌بان‌ها هیچ مشكلی نداشته باشد.

احمدرضا عابدزاده اظهار كرد: دروازه‌بان‌های تیم ملی امید بسیار جوان و با استعداد هستند و بدون شك اگر آنها به درستی آموزش داده شوند در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی ادامه داد: به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تمام تلاشم را خواهم كرد تا این دروازه‌بانان جوان در آینده بهترین دروازه‌بان‌های ایران و حتی آسیا شوند. ایرانی‌ها توانایی درخشش و حضور در لیگ‌های اروپایی را نیز دارند و اگر ما به صورت اصولی با آنها تمرین كنیم می‌توانیم به این موفقیت دست یابیم.

عابدزاده تصریح كرد: تیم ملی تمام وجود من است. اكنون كه برای خدمت به این تیم دعوت شده‌ام از هیچ تلاشی برای موفقیت تیمم دریغ نخواهم كرد. همه‌ی ما یك هدف مشترك داریم و آن شاد كردن هواداران فوتبال و میلیون‌ها ایرانی‌ است.

وی افزود: از این كه در كنار ملی‌پوشان آینده‌دار ایران هستم احساس خوشحالی می‌كنم. در نخستین تمرینی كه همراه ملی‌پوشان بودم به آنها گفتم كه دیگر متعلق به هفتاد میلیون ایرانی بوده و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی امید به كار گیرم. ما باید منافع فردی را كنار گذاشته و با اتحاد بیشتر برای درخشش در مسابقات آسیایی تلاش كنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید در مورد میزان آمادگی دروازه‌بانان این تیم گفت: حضور در بازی‌های لیگ آنها را تا اندازه‌ی زیادی آماده كرده و از نظر بدنی مشكلی ندارند. اكنون تاكید ما بیشتر بر روی حركات سرعتی است تا دروازه‌بانان در عكس‌العمل‌ها مشكلی نداشته باشند. اگر بتوانیم در این مدت كوتاه اشتباهات فنی آنها را به حداقل برسانیم خیال تیم از بابت دروازه راحت خواهد شد.

عابدزاده تاكید كرد: با مربیان برزیلی تیم ملی هماهنگی و تعامل بسیار خوبی دارم به هر صورت هدف همه‌ی ما درخشش در مسابقات دوحه و راهیابی به المپیك پكن است.