تبیان، دستیار زندگی
سایت گل در گزارشی به دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران پرداخته است. در این گزارش آمده است : مصطفی دنیزلی سرمربی جدید پرسپولیس طعم تلخ شكست را این بار در فینال جام حذفی چشید. در این گزارش ضمن بیان این مطلب كه سپاهان در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب فینال جام حذفی در سایت گل


سایت گل در گزارشی به دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران پرداخته است.

در این گزارش آمده است : مصطفی دنیزلی سرمربی جدید پرسپولیس طعم تلخ شكست را این بار در فینال جام حذفی چشید.

در این گزارش ضمن بیان این مطلب كه سپاهان در ضربات پنالتی بر پرسپولیس چیره شد، آمده است: ضربات پنالتی قهرمان دو سال پیش جام حذفی را بار دیگر به قهرمانی رساند و سپاهان برای دومین بار در سه سال اخیر به لیگ قهرمانان آسیا صعود كرد.

سایت گل در ابتدای گزارش خود ضمن اشاره به تساوی یك بر یك دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و سپاهان آورده است: سپاهان با اتكا به تساوی یك بر یك در خانه حریف تنها به یك مساوی بدون گل احتیاج داشت تا جام را بالای سر ببرد.

سایت گل در تحلیل خود از نیمه اول این مسابقه نوشته است: دو تیم نیمه اول را بسیار محتاط آغاز كردند و فرصت‌های اندك بین دو تیم به شكل مساوی تقسیم شده بود. دو فرصت بسیار خوبی كه در این نیمه برای صلاح حسن مهاجم عراقی پرسپولیس و ابراهیم اسدی دیگر بازیكن این تیم به دست آمده بود توسط آرمناك پطروسیان مهار شد و این دروازه‌بان ارمنی خیال 40 هزار تماشاگر اصفهانی را آسوده كرد.

در ادامه این گزارش به تحلیل نیمه دوم پرداخته و آورده شده است: با آغاز نیمه دوم فشار حملات سپاهانی ها بیش از بیش فزونی یافت. آنها دوبار به شكل خطرناكی دروازه پرسپولیس را تهدید كردند اما این پرسپولیس بود كه گل اول بازی را به ثمر رساند.

سایت گل در ادامه گزارش خود از دیدار فینال جام حذفی ایران آورده است: پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، دو تیم تمام احتیاط خود را فراموش كرده و فرصت‌های بسیاری را برای گلزنی از دست دادند. در نهایت نیز این سپاهان بود كه با ضربات پنالتی پیروز میدان شد و جام را درخانه نگه داشت.

در پایان این گزارش عنوان شده است: سپاهان همراه با استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.