تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: زیربنا و فنداسیون تمام مشاغل بزرگ جامعه در آموزش و پرورش ریخته می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زیربنا و فنداسیون تمام مشاغل بزرگ جامعه در آموزش و پرورش ریخته می شود

زیربنا و فنداسیون تمام مشاغل بزرگ جامعه در آموزش و پرورش ریخته می شود


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: زیربنا و فنداسیون تمام مشاغل بزرگ جامعه در آموزش و پرورش ریخته می شود.


فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) را به حضار تبریك گفت و با اشاره به رسالت خطیر فرهنگیان در روشنگری جامعه برای ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی جایگاه این قشر را بالا و اثرگذار توصیف كرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: نیل به جامعه آرمانی مرهون تلاش معلمان است و بی شك این مهم میسر نمی شود مگر با همتی جانانه.

عارفی جیرفت را مهد تمدن و خاستگاه فرهنگ غنی و ریشه دار برشمرد كه قدمت هفت هزار ساله در تاریخ و تمدن جهان دارد.

ما باید این فرهنگ و منطق را در تمام عرصه ها به منصه ظهور برسانیم و با سعه صدر، وحدت و همدلی شهرستان را به جایگاه واقعی خودش كه سالها از آن محروم بوده برسانیم.

وی تصریح كرد: ما باید این فرهنگ و منطق را در تمام عرصه ها به منصه ظهور برسانیم و با سعه صدر، وحدت و همدلی شهرستان را به جایگاه واقعی خودش كه سالها از آن محروم بوده برسانیم.

عبدالمجید سالاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت طی سخنانی كوتاه ضمن تشکر ازحضورنماینده مردم جیرفت در مدارس و آموزش و پرورش این شهرستان تصریح كرد: این به یاد بودن شما در هفته معلم ما را دلگرم تر می كند تا در انجام مسئولیت ها، جدی تر و شاداب تر باشیم.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان