تبیان، دستیار زندگی
وزیر کشور از ثبت‌نام ۷۵ نفر در روز نخست ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست‌جمهوری خبر دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت‌نام 75 نفر در اولین روز ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری


وزیر کشور از ثبت‌نام 75 نفر در روز نخست ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست‌جمهوری خبر دارد.


محمدنجار

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم؛ مصطفی محمدنجار وزیر کشور صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با آغاز دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کرد.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام از صبح دیروز گفت: مطابق با صدور دستور آغاز ثبت‌نام همکاران ما در وزارت کشور کار ثبت‌نام از نامزدها را شروع کردند و در بازدیدی که بنده هم‌اکنون داشتم آمادگی‌های خوبی را در تسریع انجام روند ثبت‌نام مشاهده کردم و آمادگی همکاران ما بالا است.

وزیر کشور از ثبت‌نام 75 نفر داوطلب تا ساعت 18 روز گذشته خبر داد و افزود:‌تمامی ثبت‌نام‌ها در حداقل زمان انجام شد که 5 نفر از ثبت‌نام‌ها از چهره‌های مطرح و 70 نفر دیگر از چهره‌های غیرمطرح بودند.

از همه نامزدها و هوادارانشان خواهش می‌کنم که در برابر قانون التزام داشته باشند و از انجام هرگونه کاری که شائبه تبلیغات زودرس را به ذهن متبادل می‌کند پرهیز کنند

نجار با بیان اینکه از نامزدهای محترم تقاضا داریم که روند ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند، اظهار داشت: ضمن اینکه از تمامی نامزدها به دلیل همکاری در روند ثبت‌نام تشکر می‌کنم و از همه نامزدها و هوادارانشان خواهش می‌کنم که در برابر قانون التزام داشته باشند و از انجام هرگونه کاری که شائبه تبلیغات زودرس را به ذهن متبادل می‌کند پرهیز کنند.

وی همچنین از ارسال پرونده و اسامی کاندیداهای ثبت‌نام شده در پایان هر روز به شورای نگهبان خبر داد.

بخش سیاست تبیان