تبیان، دستیار زندگی
مادران شهدای ورزشكار و مادران قهرمانان تهرانی بازی‌های المپیك و پارالمپیك 2012 لندن، طی مراسم باشكوهی در سالن خانه والیبال مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از مادران شهدای ورزشكار و مادران قهرمانان المپیك و پارالمپیك لندن


مادران شهدای ورزشكار و مادران قهرمانان تهرانی بازی‌های المپیك و پارالمپیك 2012 لندن، طی مراسم باشكوهی در سالن خانه والیبال مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.


در جریان جشنواره فرهنگی ورزشی "دختران فاطمی" استان تهران كه به همت اداره كل ورزش و جوانان استان تهران و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هفته زن، با حضور جمع زیادی از دختران و بانوان استان تهران و قهرمانان و خانواده های آنها، برگزار شد، عباسی، وزیر ورزش و جوانان، تمدن استاندار تهران، نژادفلاح، مدیر كل ورزش و جوانان استان تهران و بشیری نماینده مردم پاكدشت در مجلس شورای اسلامی و خانم دكتر آجرلو، از مادران شهیدان پورزند، طوقانی، رضایی مجد و افراسیابی تجلیل كردند.

تجلیل از مادران شهدای ورزشکار

در این مراسم، ضمن ادای احترام به سرداران شهید، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مادران قهرمانان تهرانی المپیك لندن، محمد باقری‌معتمد، حمید سوریان، احسان حدادی و الهه احمدی و مادران قهرمانان پارالمپیكی 2012 لندن، علی حسینی، نادر مرادی، روح اله رستمی، علی صادق زاده، داود علی پوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، مرتضی حیدری، علی محمد یاری، حامد صلحی پور، ابراهیم رنجبر و هاجر تكتاز تجلیل شد.

در بخش دیگری از این مراسم، بانوان فعال در عرصه ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی كه با مشاركت حوزه‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه و هیاتهای ورزشی استان تهران برگزار شد، از سوی مدیر كل ورزش و جوانان، لوح تقدیر به عباسی و  تمدن نیز اهدا شد. ضمن آنكه دو میل باستانی نیز كه مزین به نام ائمه اطهار بود به وزیر ورزش و جوانان هدیه شد.

بخش ورزشی تبیان