تبیان، دستیار زندگی
مصطفی کواکبیان نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز با حضور در وزارت کشور، کاندیداتوری خود را ثبت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین اصلاح طلب ثبت نام کرد


 مصطفی کواکبیان کاندیدای حزبی جریان اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در یازدهمین رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 

کواکیبان

به گزارش تبیان به نقل از مشرق،مصطفی کواکبیان کاندیدای حزبی جریان اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در یازدهمین رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی دبیرکل حزب مردم سالاری و دبیرکل جبهه اصلاح طلبان است که به عنوان گزینه این تشکل های سیاسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است . به گفته خود کواکبیان تنها کاندیدای حزبی این انتخابات است.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیش از این بیان داشته است که در صورت کاندیداتوری خاتمی و هاشمی از انتخابات کناره گیری می کند . اما در عین حال کواکبیان بارها تاکید کرده است که خاتمی و هاشمی نمی آیند.

فارس نوشت: وی با بیان اینکه برنامه‌هایی دارم که حتما مردم به آنها اقبال خواهند داشت تصریح کرد: نگران نیستم و انشاء‌الله رأی می‌آورم اما به هر دلیلی اگر مردم من را نپسندیدند به رقیبی که براساس قانون انتخاب شده  یک« جعبه شیرینی» خواهم داد.

کواکبیان در خصوص اجماع با اصلاح‌طلبان و چهره‌هایی همچون حسن روحانی و عارف گفت: ما باید با اصلاح طلبان اجماع داشته باشیم که این اجماع یا از طریق نظرسنجی یا نظر همان 35 حزب اصلاح‌طلب صورت می‌گیرد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: بنده یک فعال سیاسی‌ام و حتما در عرصه سیاست‌ هیچ وقت انزوا‌طلبی و گوشه‌نشینی اختیار نخواهم کرد.

کواکبیان همچنین اعلام کرد که شعارش « زنده‌باد اصلاحات» نام دولتش «دولت اخلاق» و رنگ انتخاباتیش «رنگ سبز» است.

بخش سیاست تبیان