تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز گفت: عدم آشنایی مجموعه روابط عمومی ها از جایگاه خود معضل بزرگی است که گریبانگر اکثریت این بخش ها شده که فعالان این عرصه باید با افزایش بینش و مطالعات خود حداکثر استفاده از فناوری و امکانات اطلاعاتی و ارتباطی روز را
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیران روابط عمومی به فناوری و امکانات روز مجهز شوند

فرید نجف نیا

مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز گفت: عدم آشنایی مجموعه روابط عمومی ها از جایگاه خود معضل بزرگی است که گریبانگر اکثریت این بخش ها شده که فعالان این عرصه باید با افزایش بینش و مطالعات خود حداکثر استفاده از فناوری و امکانات اطلاعاتی و ارتباطی روز را داشته باشند.

فرید نجف نیا در گردهمایی مدیران روابط عمومی صنعتی ایران (رصا) که در شهرستان قدس برگزار شد، به اهمیت موضوع و نقش روابط عمومی پرداخت و اظهار داشت: روابط عمومی نبض تپنده هر سازمان است که می تواند با نقش کلیدی در میزان موفقیت مدیران موثر باشد.

وی به انقلاب اطلاعاتی و ارتباطاتی عصر کنونی که در دنیا شکل گرفته نیز پرداخت و افزود: از ابتدا نحوه انتقال پیام و دریافت اطلاعات مورد توجه بشر بوده که انقلاب شکل گرفته در این موضوع با سرعت غیرقابل باوری در حال پیش روی است.

این مسئول عنوان کرد: در این زمینه با درک صحیح می توان مدیریت ها را دگرگون ساخت و شرایط رشد و بالندگی در عرصه تولید را برای کشور به ارمغان آورد. نجف نیا، استفاده بهینه روابط عمومی ها از انقلاب اطلاعاتی و ارتباطاتی را به نفع تمامی مراکز و سازمان ها دانست و یادآور شد: با بکارگیری فناوری و روشهای مستمر در مراکز اداری، صنایع تولیدی و سایر بخشها می توان میزان عملکرد مدیریت ها را برای رسیدن به اهداف خود ارتقاء داد.

وی، ترویج روابط عمومی الکترونیک را یکی از راهکارهای موفقیت مجموعه برشمرد و اذعان داشت: شکل گیری روابط عمومی الکترونیک مستلزم سرعت بالا و افزایش مخاطبان است که در نهایت سهولت بکارگیری و کاهش هزینه ها را به دنبال دارد.

منبع: پیام روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی