تبیان، دستیار زندگی
التماس می‌کنم بگذارید پولم را، غیرتم را، شرف و انسانیتم را، دو دستی تقدیم شما کنم! زبانم شما را نفرین می‏کند و قلبم، عمیقاً مالامال از عشق به شماست!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرگ بر اسرائیل، فقط شعار نیست


التماس می‌کنم بگذارید پولم را، غیرتم را، شرف و انسانیتم را، دو دستی تقدیم شما کنم! زبانم شما را نفرین می‏کند و قلبم، عمیقاً مالامال از عشق به شماست!


مرگ بر اسرائیل

می‌خواستیم پرینتر بخریم. من واقعاً به این دستگاه نیاز داشتم. از هر کسی پرسیدیم گفت: اچ پی. گفتم: من پرینتر نمی‏خوام! واقعاً حاضر بودم از پرینتر بگذرم. همون اندازه که حاضر بودم از گوشی موبایل بگذرم، ولی نوکیا نخرم. رفتیم برای خرید. قیمت مارک‌های مختلف رو پرسیدیم. اچ پی گرون شده بود.

می‌پرسید چرا؟ چون ما رو تحریم کرده بودند. چون گفته بودند ایرانی‌ها حق ندارند از محصولات ما استفاده کنند. چون گفته بودند ایرانی‌ها را باید تحت فشار گذاشت. باید محاصره‌ی اقتصادی بشوند. باید نابودشان کرد. از هر راهی که می‏شود باید به آن‏ها حمله کرد. نظامی، فرهنگی، علمی، اقتصادی ...

بعد من ایرانی نمی‏تونم خرید محصولات این شرکت‏ها را بر خودم حرام کنم! میگویم من به شما نیاز دارم. خواهش می‌کنم، اجازه بدهید به شما وابسته باشم! التماس می‌کنم بگذارید پولم را، غیرتم را، شرف و انسانیتم را، دو دستی تقدیم شما کنم! زبانم شما را نفرین می‏کند و قلبم، عمیقاً مالامال از عشق به شماست! حرف‌های مرا باور نکنید. مرگ بر اسراییل فقط یه شعاره فقط یه شعار!

قرآن: آیا مردم گمان کردند همین که بگویند: «ایمان آوردیم»، به حال خود رها می‌شوند و آزمایش نخواهند شد؟! ما کسانی را که پیش از آنان بودند، آزمودیم (و این‌ها را نیز امتحان می‌کنیم)؛ باید علم خدا درباره کسانی که راست می‌گویند و کسانی که دروغ می‌گویند، تحقق یابد. (سوره عنکبوت، آیات 2 و 3)

من: بچه‌ها باور کنید که آزمایش خدا فقط این نیست که سه سال با پیامبر در شعب ابیطالب در محاصره باشی و از اولین نیازمندی‌های ضروری و حیاتی برای زندگی محروم باشی و ایمانت را از دست ندهی و با کفار هم‏کاسه نشوی! آزمایش فقط این نیست که وقتی کشور همسایه‏ات با کفار دست به یکی شد و به کشورت حمله کرد، دست از رفاه و مال و زن و بچه و دانشگاه و ... بکشی و جانت را بگذاری کف دستت و پشت پا بزنی به همه چی و بروی بجنگی.

همه‌ی ما هر روز در حال آزمایش شدن هستیم. این که حاضر بشویم دست از شماره یک بودن همه‌ی وسایل زندگی‏مان بکشیم.

باور کنید همه‌ی ما هر روز در حال آزمایش شدن هستیم. این که حاضر بشویم دست از شماره یک بودن همه‌ی وسایل زندگی‏مان بکشیم، قطعاً یک آزمایش است. بچه‌ها بیایید باور کنیم که همیشه مهم‌ترین مسئله در انتخاب جنس، این نیست که قیمتش ارزان باشد و لوازم یدکی‏اش راحت پیدا شود و امتحانش را هم پس داده باشد و کار کردن با آن راحت باشد و در دنیا حرف اول را بزند. پس دین کجای زندگی ما حرف اول را می‏زند!؟

قرآن: آیا به بعضی از دستورات کتاب آسمانی ایمان می‌آورید، و به بعضی کافر می‌شوید؟! برای کسی از شما که این عمل را انجام دهد، جز رسوایی در این جهان، چیزی نخواهد بود، و روز رستاخیز به شدیدترین عذاب‌ها گرفتار می‌شود و خداوند از آنچه انجام می‌دهید، غافل نیست. (سوره بقره، آیه 85)

من: قرآن برای امروز ماست. برای همین لحظه از زندگی ما. همه‌ی مـراجع، استفاده از کالاهای شرکت‌های حامی منافع امریکا و اسراییل را تحریم کردن. همان‏طور که میرزای شیرازی خرید و فروش توتون و تنباکو را حرام کرد و مردم هم نگفتند ما بدون دخانیات می‌میریم! اصلاً قدیمی‌ترها تعریف می‏کنند که خیلی‌ها به همین دلیل، قلیان کشیدن را ترک کردند. یعنی حالا اعتیاد ما به محصولات خارجی شدیدتر از اعتیاد قدیمی‏ها به قلیان است؟!

قرآن: و حق را با باطل نیامیزید! و حقیقت را با اینکه می‌دانید، کتمان نکنید! (سوره بقره، آیه 42)

من: جالب اینجاست که ما حقیقت را کتمان نمی‌کنیم. یعنی اعتراف می‌کنیم که می‏دانیم حقیقت چیست! فقط یک مقدار میزان توجیه خون‏مان بالاست. همین!


باشگاه کاربران تبیان - برگرفته از تبلاگ: هر روز می‌نویسم

مطالب مرتبط:

ویژه ‌نامه «حامیان تولید ملی»

ویژه نامه «با افتخار، ساخت ایران»