تبیان، دستیار زندگی
وزیر ورزش و جوانان گفت: اساسنامه نیاز به تایید نداشت چرا که موجب به تاخیر افتادن انتخابات مجمع شده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عباسی: ایران نمی‌تواند میزبانی کشورهای اسلامی را قبول کند


وزیر ورزش و جوانان گفت: اساسنامه نیاز به تایید نداشت چرا که موجب به تاخیر افتادن انتخابات مجمع شده است.


در ادامه دور چهارم سفر استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت به آذربایجان غربی محمد عباسی، وزیر ورزش وجوانان روز گذشته در حاشیه بازدید ار اماکن ورزشی و طرح های عمرانی شهرستان نقده گفت: در بودجه بندی اعتبارات این وزارتخانه در سال جاری شاهد کاهش اعتبارات ستادی بودیم، این در حالی است که اعتبارات استانی از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

عباسی

وی اظهار کرد: در مجموع مطابق زیرساخت های طراحی شده اعتبارات تخصیصی امسال به هیچ وجه کفاف نیازهای حوزه ورزش و جوانان کشور را نخواهد کرد. با توجه به اختصاص اعتبار سه هزار میلیارد تومانی به منظور ساخت و اتمام پروژه های نیمه تمام، از نمایندگان و سیاستگذاران مجلس انتظار داریم در راستای افزایش بودجه مورد نیاز عنایت بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: اگر مسئولان انتظار پیشرفت و تسریع در روند ساخت و ساز طرح های عمرانی دارند باید در تامین اعتبارات لازم نیز تلاش کافی را داشته باشند.

عباسی در خصوص تایید اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران گفت: اصولا این اساسنامه نیاز به تایید نداشت چرا که موجب به تاخیر افتادن انتخابات مجمع شده و اعتراض اعضای مجمع را نیز به دنبال داشته است. اقدامات قانونی در این راستا انجام شده و در جهت شفاف سازی این مساله از دستگاه های مربوطه خواسته ایم تا شتاب بیشتری داشته باشند.

ایران در صورتی می توانست میزبانی این مسابقات را بپذیرد که فرصت کافی در اختیار داشته باشد و با این اوصاف اندونزی مجبور به قبول میزبانی این مسابقات خواهد بود.

عباسی درباره برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات قرار بود به میزبانی اندونزی برگزار شود که در مدت زمان کم باقیمانده به اجرای آن، مسئولان این کشور از عدم آمادگی در برگزاری آن خبر دادند. ایران در صورتی می توانست میزبانی این مسابقات را بپذیرد که فرصت کافی در اختیار داشته باشد و با این اوصاف اندونزی مجبور به قبول میزبانی این مسابقات خواهد بود.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان