تبیان، دستیار زندگی
غلامحسین پیروانی:گل سوم استقلال خطا بود نمی‌توانم در خصوص گل سوم استقلال صحبت كنم چون به طور دقیق صحنه را ندیدم ولی بازیكنانی كه داخل زمین بودند می‌گویند گل سوم استقلال خطا بود. غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات مربیان استقلال و فجر پس از بازی



غلامحسین پیروانی:گل سوم استقلال خطا بود

نمی‌توانم در خصوص گل سوم استقلال صحبت كنم چون به طور دقیق صحنه را ندیدم ولی بازیكنانی كه داخل زمین بودند می‌گویند گل سوم استقلال خطا بود.

غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ضمن بیان مطلب فوق گفت: گل سوم كه فجرسپاسی وارد دروازه استقلال كرد به هیچ عنوان خطا نبود و اگر مثل آن صحنه روی دروازه فجرسپاسی اتفاق می‌افتاد قطعا داور خطا نمی‌گرفت و گل را صحیح اعلام می‌كرد. من گل استقلال را به طور دقیق ندیدم ولی بازیكنانم می‌گویند كه مهاجم حریف پیراهن دروازه‌بان تیم ما را كشیده است كه من این صحنه را ندیدم و قضاوت را به كارشناسان داوری می‌سپارم ولی امیدوارم كه داور تصمیم درستی گرفته باشد.

وی ادامه داد: از تلاش بازیكنان فجرسپاسی راضی هستم، ما روی بی‌تجربگی بازیكنان ضربه خوردیم ولی من بابت سقوط به دسته پایین‌تر هیچ نگرانی ندارم. ما هیچ وقت برای فرار از سقوط بازی نمی‌كنیم. مطمئنم كه با گذشت چند دیدار دیگر ما به هماهنگی كامل می‌رسیم و در جایگاه مناسبی قرار می‌گیریم.

پیروانی خاطرنشان كرد: ما تیم جوانی داریم كه هفته به هفته بهتر می‌شود و مقابل استقلال نیز بازی بسیار خوبی انجام دادیم ما می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خود كنیم ولی متأسفانه به خاطر جوانی ضربه خوردیم.

وی افزود: چندین بازیكن ما به تازگی از تیم امید به تیم بزرگسالان ملحق شدند، به عنوان مثال دروازه‌بانی كه در دیدار برابر استقلال استفاده كردیم از تیم امید و با پیش قراردادی به مبلغ هفت میلیون تومان به تیم بزرگسالان آمده است.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در پایان گفت: علیزاده بازیكن خوبی است و پرتاب اوت نیز یكی از تاكتیك‌های فوتبال است ولی نمی‌دانم چرا آن زمانیكه وی در فجر بازی می‌كرد و ما پرتاب اوت انجام می‌دادیم همه انتقاد می‌كردند ولی در حال حاضر هیچ كس صحبت نمی‌كند.


مسعود اقبالی: بازی به بازی بهتر می‌شویم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما هفته به هفته در حال رسیدن به شرایط بهتری است.

مسعود اقبالی پس از برتری سه بر دو تیم استقلال در دیدار برابر فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: استقلال تیمی در حال رشد است، با توجه به آن كه لیگ هفته‌های ابتدایی خود را می‌گذراند ما در هر هفته نسبت به هفته‌ی گذشته رشد پیدا می‌كنیم و در دیدار برابر فجر نیز با وجود نقاط ضعفی كه داشتیم نسبت به دو دیدار گذشته عملكرد بهتری از بازیكنان شاهد بودیم.

وی افزود: در خط میانی و حمله استقلال ضعف‌هایی را شاهد بودیم، در خط حمله باید بر روی هماهنگی علیزاده و داسیلوا كار بیشتری انجام شود. البته آنها شرایط بهتری پیدا كردند و در آینده نیز هماهنگ‌تر می‌شوند.

اقبالی یادآور شد: ما از دقیقه‌ی شصت بازی گیلائوری را به دلیل اخراج از دست دادیم و به همین دلیل روش بازی خود را تغییر دادیم، یاورزاده و منصوریان را به میدان فرستادیم كه خوشبختانه نتیجه داد و در نهایت گل سوم را به ثمر رساندیم.

اقبالی در مورد صدرنشینی استقلال نیز خاطرنشان كرد: هنوز در ابتدای راه لیگ برتر هستیم و باید تلاش كنیم تا پایان در كورس قهرمانی باقی بمانیم. ما دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را نیز پیش رو داریم كه این موضوع ممكن است در ادامه لیگ برای ما دردسر ساز شود. پس بهتر است كه در هفته‌های ابتدایی از تمامی دیدارها حداكثر امتیاز را به دست آوریم.