تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی که اغلب حریفان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کردند، یوونتوس فقط به اندکی تلاش نیاز داشت تا بر بیست و نهمین جام قهرمانی سری آ چنگ بزند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیست و نهمین جام قهرمانی به یوونتوس رسید


در شرایطی که اغلب حریفان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کردند، یوونتوس فقط به اندکی تلاش نیاز داشت تا بر بیست و نهمین جام قهرمانی سری آ چنگ بزند.


آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس با بکارگیری سیستم 2-5-3 و با محوریت آندره آ پیرلو بار دیگر برتری خود را به رخ حریفان کشید.

تنها نقطه قوت بانوی پیر بهترین سازمان دهی نسبت به حریفان نبود، آنها از ورزشگاهی مدرن و مزایای دیگری هم بهره می بردند و این عوامل همگی دست به دست هم دادند تا یک قهرمانی آسان را نصیب این تیم کنند.

یوونتوس

در حالی که رقیبان در ورزشگاه های عمومی تمرین و بازی می کردند و سکوها هم به زحمت پر می شد ، یوونتوس از حمایت گرم هوادارانش در ورزشگاه اختصاصی خود بهره می برد و سکوها هنگام بازی آنها در تورین همیشه مملو از جمعیت بود.

یوونتوس با پیروزی یک بر صفر در مقابل پالرمو نه تنها قهرمانی خود را در این فصل مسجل کرد بلکه پالرمو را هم میانه سقوط و ماندن معلق نگهداشت.

در سایر دیدارهای هفته سی و پنجم سری آ ، ناپولی سه بر یک اینتر میلان را شکست داد. هر سه گل ناپولی را  ادینسون کاوانی به ثمر رساند و تعداد گل هایش را برای این تیم طی سه فصل به 101 رساند.

ناپولی با این پیروزی برتری هفت امتیازی خود را در رده دوم حفظ کرد.

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس با بکارگیری سیستم 2-5-3 و با محوریت  آندره آ پیرلو بار دیگر برتری خود را به رخ حریفان کشید.

لاتزیو در دیگر دیدار با درخشش  میروسلاو کلوزه مهاجم آلمانی خود بولونیا را با نتیجه شش بر صفر در هم کوبید. کلوزه با درخشش خود لاتزیو را در رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا نگه داشت.

لاتزیو خود را برای حساس ترین شهرآورد رم آماده می کند. فینال جام حذفی ایتالیا مقابل آ اس رم سه هفته دیگر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، با توجه به پیروزی رم در روز شنبه مقابل فیورنتینا ( یک - صفر )، اودینزه ( سه - یک مقابل سامپدوریا ) و لاتزیو رقابت برای راهیابی به لیگ اروپا تشدید شده است.

بخش ورزشی تبیان