تبیان، دستیار زندگی
گروه‌های سیاسی دقت کنند و مردم نیز با انتخاب درست افرادی را برای شورای شهر برگزینند که سابقه خدمت به مردم دارند چراکه در شورای شهر با پول مردم برای شهر تصمیم گرفته می‌شود پس بهتر است که افراد مناسبی انتخاب شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هیچ علقه سیاسی ندارم


گروه‌های سیاسی دقت کنند و مردم نیز با انتخاب درست افرادی را برای شورای شهر برگزینند که سابقه خدمت به مردم دارند چراکه در شورای شهر با پول مردم برای شهر تصمیم گرفته می‌شود پس بهتر است که افراد مناسبی انتخاب شوند.

به گزارش تبیان به نقل از ایلنا، قالیباف گفت: هیچ علقه سیاسی ندارم، نه چپم نه راستم و نه اصلاح طلب.

قالیباف

شهردار تهران در مراسم افتتاح دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس با اشاره به این مطلب اظهار کرد: به عنوان خدمت گذار عرض می‌کنم و از مردم تقاضا دارم که در انتخابات پیش رو برای شورای شهر تهران کسانی را انتخاب بکنند که قصد خدمت دارند.

وی با بیان اینکه شورای شهر محل احزاب و گروه‌های سیاسی نیست و بهتر است کسانی به آن پا بگذارند که قصد خدمت به مردم دارند، تصریح کرد: بهتر است مسائل سیاسی را در حاشیه بگذارند تا اتفاقی که در شورای اول پیش آمد و با جدل و اختلاف همراه شد تکرار نشود. مردم باید بدانند شورای شهر محل کار سیاسی نیست.

شهردار تهران با تاکید براینکه هیچ علقه سیاسی به احزاب ندارم نه چپم نه راستم و نه اصلاح طلب گفت: خدمت به شهر با کار سیاسی انجام نمی‌شود گروه‌های سیاسی دقت کنند و مردم نیز با انتخاب درست افرادی را به شورای شهر برگزینند که سابقه خدمت به مردم دارند چراکه در شورای شهر با پول مردم برای شهر تصمیم گرفته می‌شود پس بهتر است که افراد مناسبی انتخاب شود.

قالیباف در ادامه تاکید کرد‌: مردم شهر تهران خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند و اگر در جایی سکوت می‌کنند دلیل بر ندانستن ان نیست بلکه آن‌ها آگاه هستند.

قالیباف گفت: هیچ علقه سیاسی ندارم، نه چپم نه راستم و نه اصلاح طلب

شهردار تهران در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان این دوره مدیریت شهر تهران هیچ کار عمرانی نیمه تمام در شهر باقی نمی‌ماند اعلام کرد: پروژه "بزرگراه جناح" به زودی به بهره برداری می‌رسد. پروژه دو طبقه کردن صدر نیز در تابستان تمام می‌شود در واقع قبل از اینکه این دوره خدمتم در مدیریت شهری به پایان برسد تمامی پروژه‌های عمرانی شهر تکمیل خواهد شد.

قالیباف

وی با اشاره به اینکه در اداره شهر پول نفت در دست نداشتم و مردم کمک کردند تا کارهای عمرانی شهر به سرانجام برسد خاطر نشان کرد: برخی از افراد سیاسی که سیاسی نگری را حاکم کرده‌اند حرف از این می‌زنند که مدیریت شهری فقط کار عمرانی می‌کند این در حالی است که فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مشارکت مردم در شورایاران و سرای محلات در کنار توجه به مفهوم فرهنگ دینی، نماز و مسجد محوری و توجه به هیات‌های مذهبی در کنار مدارس در راس امور شهری بوده است.

شهردار تهران ادامه داد: در حوزه مسائل اجتماعی حتی یک فرد در زمستان بی‌خانمان نبوده است. آن فرد معتاد، ایدزی، هپاتیتی و غیره هر چه باشد انسان است. اعلام می‌کنم که 2 هزار نفر از افراد بی‌خانمان شهر را اسکان داده‌ایم و با عزت آن‌ها را جمع آوری کرده‌ایم و به آن‌ها شام داده‌ایم اما‌ ای کاش این مسائل به صورت ریشه‌ای حل شود که البته این مسائل ریشه در اقتصاد، فقر و تربیت دارد.

قالیباف که به دلیل گفتن این مسائل از سوی حاضران مورد تشویق قرار گرفت در ادامه به توسعه شهر تهران در کنار تمیز بودن آن اشاره کرد و گفت: اگر شهر تهران همانند شهرهای اروپایی شده است به دلیل زحمات ما نیست بلکه به خاطر فرهنگ و همراهی مردم است و امروز خوشحالیم که با توسعه مراکز تفرجگاهی برای اوقات فراغت جمعی و خانوادگی گامی برداشته‌ایم چرا که با مشکلات اقتصادی کنونی پولی برای مردم باقی نمی‌ماند که بدنبال ورزش، خرید کتاب، کارهای فرهنگی و یا مسافرت بماند.

وی در ادامه بار دیگر به کاهش فاصله شمال و جنوب شهر اشاره و به برخی از اقدامات از جمله افتتاح پارک جنگلی تلو به وسعت هزار هکتار، بوستان نهج البلاغه و غیره اشاره کرد و گفت: خدا را شاکرم که حداقل رضایت نسبی مردم با فرهنگ جهادی ایجاد شده است و افتخار می‌کنم که بزرگراه‌هایی با نام شهید همت، شهید خرازی، شهید ستاری و غیره در شهر تهران داریم افرادی که بچه‌های جنگ بودند.

قالیباف در ادامه تاکید کرد‌: مردم شهر تهران خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند و اگر در جایی سکوت می‌کنند دلیل بر ندانستن ان نیست بلکه آن‌ها آگاه هستند

قالیباف در ادامه با بیان اینکه این ملت باوفا نشان داده‌اند که در زمان جنگ فرزندان خود را برای حفظ نظام فرستاده‌اند و با تدبیرشان کاری کرده‌اند که نظام بماند و من خوشحالم که به عنوان خدمتگذار به آن‌ها هستم.

شهردار تهران در پایان اعلام کرد: ساخت پروژه‌های همچون صدر و نیایش و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس با پول نیست بلکه با عشق و دل افراد همچون مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران آن ساخته می‌شود و من امروز از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

در این مراسم افتتاح دریاچه شهدای خلیج فارس نمایندگان مجلس، نیروهای مسلح، نیروی دریایی، جانبازان و خانواده شهدا و جمعی از ساکنان منطقه 22 در کنار مسئولان و مدیران شهری حضور داشتند.

بخش سیاست تبیان