تبیان، دستیار زندگی
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان با اشاره به فعالیتهایی که این تشکل دانش‎آموزی در طول تابستان 92 برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان انجام داده است. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محصول فرهنگی دانش آموزان

توزیع 50 هزار محصول فرهنگی بین دانش‌آموزان و مربیان

محصول فرهنگی دانش آموزان

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به فعالیتهایی که این تشکل دانش‎آموزی در طول تابستان 92 برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان انجام داده است، از ارسال بیش از 50 هزار محصول فرهنگی برای دانش‌آموزان و مربیان قرارگاه‎های سراسر کشور خبر داد.

علامتی ادامه داد: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان از جمله نهادهایی است که در زمینه بهینه‌سازی اوقات فراغت فعالیت می‌کند و برنامه‎های مفیدی در این زمینه انجام داده است. دبیرکل اتحادیه انجمنهای دانش‌آموزان با بیان اینکه برنامه‎های آموزشی باید محتوای فرهنگی، تربیتی داشته باشد، اظهار داشت: 50 هزار محصول فرهنگی با عناوینی چون، کتاب محکم‌ترین ریسمان، تربیت حماسی، قالب تشکل، تشکل غالب، نشریه راه‎نما، ویژه‌نامه اشاره، فلش کارت «قطره‎ای از دریا» و نشریه «آینده‎سازان» تا پایان شهریور بین اعضا و مربیان قرارگاه‌های سراسر کشور توزیع خواهد شد. وی افزود: محتوای این محصولات فرهنگی در جهت رشد و تقویت بنیه معرفتی دانش‎آموزان و مربیان قرارگاه‎ها است و تلاش شده منطبق با شعار سال که حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی است، نشر و توزیع شود.

علامتی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش‎آموزان در دهه پایانی ماه مبارک رمضان و نیز جشنهای شعبانیه، گفت: مراسم اعتکاف دانش‎آموزان امسال نیز با حضور تعدادی از دانش‎آموزان سراسر کشور برگزار شد که آثار و برکات بسیار خوبی داشت و در نظر داریم جشنهای دهه کرامت را از 16 شهریور تا 26 شهریور به صورت کشوری برگزار کنیم.

وی در پایان به برگزاری سفره‎های افطاری برای دانش‎آموزان نیز اشاره کرد و گفت: در میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری برای دانش‎آموزان سراسر کشور داشتیم که مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‎هایشان قرار گرفت.


مرکز یادگیری سایت تبیان - منبع: خبرگزاری پانا

تهیه و تنظیم: مریم فروزان کیا