تبیان، دستیار زندگی
دوره های دوم و سوم مسابقات شمشیر بازی انتخابی بانوان استان تهران در سه اسلحه سابر ، فلوره و اپه به ترتیب در روزهای 21 تا 23 خرداد و 25 تا 27 تیرماه سال جاری در سالن شهید كلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود . در پا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند خبر از ورزش بانوان

دوره های دوم و سوم مسابقات شمشیر بازی انتخابی بانوان استان تهران در سه اسلحه سابر ، فلوره و اپه به ترتیب در روزهای 21 تا 23 خرداد و 25 تا 27 تیرماه سال جاری در سالن شهید كلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود .

در پایان و در مجموع امتیازات ، تیم های الف و ب تهران جهت شركت در رقابتهای قهرمانی كشور انتخاب خواهند شد .

***************************

گردهمایی مسؤولین هیاتهای انجمن گلف بانوان كشور روز 24 خردادماه در سالن اجتماعات حوزه معاونت ورزش بانوان كشور برگزار می شود . عملكرد سال 81 ، مسابقات و برنامه های سال آینده از جمله موارد مورد بحث در این گردهمایی خواهد بود .

***************************

مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان روز چهارم تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود . در پایان این مسابقات پس از تست مولتی شاتل و آمادگی جسمانی از ورزشكاران ، 24 ورزشكار برتر به دومین مرحله انتخابی تیم ملی دعوت می شوند .

***************************

در ادامه لیگ تكواندو جوانان و بزرگسالان بانوان استان تهران ، روز دوشنبه چند دیدار تیمی برگزار شد كه نتایج زیر به دست آمد :

ستاره 5 رعد 3

اسلام شهر 4 جنوب شرق 4

نفت هشت پاكدشت صفر

ورامینهشت قرچك صفر

***************************

از سوی هیات همگانی بانوان استان تهران یك دوره مسابقه انتخابی دستجات آزاد سلاحهای سرد و دفاع شخصی در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان روز جمعه در سالن حجاب برگزار می شود . ورزشكاران شركت كننده در این دوره باید با"ناچاكو" آشنا باشند و داشتن لباس و سلاح مصوب كمیته سلاحهای سرد و دفاع شخصی الزامی است .

***************************

هیات سواركاری بانوان استان تهران به مناسبت بزرگداشت زنده یاد سركار سرهنگ نشاطی استاد سواركاری یك دوره مسابقات پرش با اسب در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می كند .

این رقابتها روز پنجشنبه در مجموعه سواركاری شهدا انجام خواهد شد .