تبیان، دستیار زندگی
مسابقه اینترنتی خاطره‌نویسی به مناسبت روز معلم و مقام مادر به همت پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان یزد برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه اینترنتی به مناسبت روز معلم و مقام مادر برگزار می‌شود

تبیان یزد

مسابقه اینترنتی خاطره‌نویسی به مناسبت روز معلم و مقام مادر به همت پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه اینترنتی خاطره‌نویسی با نام زیباترین جمله درباره مقام مادر و شیرین‌ترین خاطره درباره معلمتان به همت پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان یزد برگزار می‌شود.

كاربران می‌توانند در یك یا هر دو موضوع مقام مادر و معلم در مسابقه اینترنتی خاطره‌نویسی شركت كنند و از هدایای تبیان یزده بهره‌مند شوند.

پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان یزد به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات اینترنتی و تهیه ویژه‌نامه‌های الكترونیكی می‌كند.

بخشی از كلام مقام معظم رهبری در پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان یزد درباره حضرت فاطمه زهرا(س) آمده است: همه ما به فضایل معنوى فاطمه زهرا(س) و به خصلت‌هاى انسانى فاطمه زهرا(س) توجه كرده‌ایم، اما به این كه باید یك الگوى زنده و مجسم و روشن از زن مسلمان امروز در اختیار بینندگان دنیا بگذاریم، خیلى توجه نكرده‌ایم.

بنده به عنوان یك گوینده و یك روحانى سال‌ها از فاطمه زهرا(س) حرف زده‏‌ام و شاید صدها ساعت در باره این مخدره صحبت كرده‏‌ام و همه ما به فضایل معنوى فاطمه زهرا(س) و به خصلت‌هاى انسانى فاطمه زهرا(س) توجه كرده‌ایم، اما به این كه باید یك الگوى زنده و مجسم و روشن از زن مسلمان امروز در اختیار بینندگان دنیا بگذاریم، خیلى توجه نكرده‌ایم.

كاربران برای شركت در این مسابقه اینترنتی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان یزد به نشانیwww.tebyanyazd.ir مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی