تبیان، دستیار زندگی
برخی برای نشان دادن دوستی خود، جهت محرومیت ایران تلاش می‌كنند به مدال‌آوران دوحه جایزه می‌دهیم اجازه فعالیت به افراد آلوده را در فدراسیون فوتبال نخواهم داد. محمد علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی در حاشیه‌ی سفر خود به كرما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی: اجازه نمی‌دهم فوتبال به دست افراد آلوده بیافتد


برخی برای نشان دادن دوستی خود، جهت محرومیت ایران تلاش می‌كنند

به مدال‌آوران دوحه جایزه می‌دهیم

اجازه فعالیت به افراد آلوده را در فدراسیون فوتبال نخواهم داد.

محمد علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی در حاشیه‌ی سفر خود به كرمان در ارتباط با نامه‌ی اخیر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و هشدار مبنی بر محرومیت ایران گفت: متاسفانه برخی برای نشان دادن دوستی بیش از اندازه به فوتبال و مردم كشور تمام تلاش خود را برای محرومیت این رشته انجام می‌دهند!

علی‌آبادی افزود: علی‌رغم تلاش این افراد، محرومیت فوتبال ایران شایعه‌ا‌ی بیش نیست و فوتبال ایران با قدرت تمام به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد و شك نكنید این فدراسیون به دست كسانی اداره خواهد شد كه لیاقت انجام وظیفه در این پست را دارند.

رییس سازمان تربیت بدنی با بیان این كه انتخاب رییس فدراسیون فوتبال طی روال قانونی خود انجام خواهد شد، از برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون در آذر ماه خبر داد و گفت: طی این مجمع رییس فدراسیون انتخاب خواهد شد و ما حمایت قاطع خود را از او به عمل خواهیم آورد.

علی‌آبادی همچنین از تعیین جایزه برای مدال‌آوران ایران در بازیهای آسیایی دوحه خبر داد و گفت: مبلغ و مقدار آن تعیین شده و به ورزشكاران جهت افزایش انگیزه آنان اعلام شده است و با آغاز مسابقات دوحه مبلغ جوایز را به رسانه‌های گروهی اعلام خواهیم كرد.