تبیان، دستیار زندگی
درپی نشست مشترک محمدحسن انصاری فرد و ایرج قربانی، تیم سرخپوشان دلوارافزار به عنوان تیم دوم پرسپولیس معرفی شد و قرارداد همکاری دوجانبه به امضاء رسید. به گزارش خبرگزاری مهر، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سرخپوشان دلوارافز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرخپوشان دلوار افزار تیم دوم پرسپولیس شد


درپی نشست مشترک محمدحسن انصاری فرد و ایرج قربانی، تیم سرخپوشان دلوارافزار به عنوان تیم دوم پرسپولیس معرفی شد و قرارداد همکاری دوجانبه به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سرخپوشان دلوارافزار بعد از چند هفته مذاکره و برگزاری نشست های متعدد ظهر امروز در دور نهایی مذاکرات که در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد به توافق نهایی دست یافته و قرارداد همکاری دوجانبه را امضاء کردند.

براساس این قرارداد تیم سرخپوشان دلوارافزار که در لیگ دسته اول جام آزادگان عضویت دارد به عنوان تیم دوم پرسپولیس معرفی شد و مقرر شد دو باشگاه در زمینه های مالی، اقتصادی، ردوبدل نمودن بازیکن، مربی، انجام بازیهای تدارکاتی و اردوهای آماده سازی مشترک، بهره بردن از راهکارها و مشاوره های مدیریتی یکدیگر بهره برده و هرگونه مزایا و اعتبارات دو باشگاه را متعلق به یکدیگر بدانند.

درهمین راستا طرح ها و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی در دستور کار قرار گرفته تا در آینده تفاهم نامه ها و قراردادهای همکاری دیگری در زمینه های ورزشی، مالی و اقتصادی به امضاء برسد.

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از امضای این قرارداد گفت: این همکاری در راستای دیدگاه حرفه ای و الگوبرداری از باشگاههای خارجی در راستای داشتن تیم دوم به امضاء رسید و ما ضمن ابراز خرسندی از این فرصت ایده الی که نصیب باشگاه شده است تیم سرخپوشان دلوار افزار را به عنوان تیم دوم پرسپولیس به رسمیت می شناسیم و قرار است در زمینه های فنی، مالی و اقتصادی همکاری گسترده ای با باشگاه سرخپوشان داشته باشیم.

انصاری فرد تصریح کرد: شناختی که از مدیرعامل باشگاه سرخپوشان داشتیم و تعاملی که طی سالهای گذشته بین مدیریت دو باشگاه برقرارشده بود زمینه را برای عقد قرارداد همکاری جدید فراهم فراهم کرد. ما می توانیم ضمن حمایت از تیم سرخپوشان دلوارافزار از پتانسیل های این باشگاه صنعتی که توان مالی بالقوه ای دارد بهره برده بهره برده و مشارکت های گسترده ای با یکدیگر داشته باشیم که طرح مطالعاتی در این زمینه آغاز شده و بزودی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همکاری دو باشگاه پرسپولیس و سرخپوشان در حد شعار، کلیشه یا برادرخواندگی و ... نیست و ما قصد داریم در بخش های مختلف با یکدیگر همکاری تنگاتنگ داشته باشیم که یکی از این طرح ها درباره هواداران است که قطعاً بازتاب گسترده ای خواهد داشت.

ایرج قربانی مدیرعامل باشگاه سرخپوشان دلوارافزار نیز گفت: علاقه مندی به پرسپولیس و بهره برداری مشترک از پتانسیل های نهفته دو باشگاه عامل شد تا بعد از دوماه همکاری غیر رسمی امروز با امضاء یک قرارداد برنامه های موردنظر برای همکاری با باشگاه پرسپولیس را رسماً آغاز کنیم و امیدواریم که این همکاری با اجرایی شدن طرح های موردنظر نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

قربانی افزود: دو باشگاه پرسپولیس و سرخپوشان می توانند در آینده دربخش صنعت و ورزش با یکدیگر تعامل داشته باشند. درپی این همکاری پرسپولیس می تواند نقش مهمی در صنعت ایفا کند و ما هم می توانیم در بخش ورزشی از پتانسیل پرسپولیس بهره مند شویم و درهمین راستا قصد داریم با مشارکت خیل عظیم هواداران پرسپولیس کارهای بزرگی انجام دهیم که در آینده اعلام خواهیم کرد. به گونه ای که هواداران میلیونی پرسپولیس بزودی طعم همکاری پرسپولیس و سرخپوشان دلوارافزار را خواهند چشید و از تبعات آن لذت خواهند برد.