تبیان، دستیار زندگی
«بهروز افخمی» كه این روزها درگیر ساخت تله‌فیلمی با عنوان 11 دقیقه و 30 ثانیه است و قصد دارد سكانس‌های باقی‌مانده فیلم نیمه كاره «ته دنیا» را فیلمبرداری كند، كارگردانی «سن‌پترزبورگ» را پذیرفته است. «حمید اعتباریان» ، اظهار داشت: «بهروز افخمی» كار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهروز افخمی «سن‌پترزبورگ» را كارگردانی می‌كند

بهروز افخمی

«بهروز افخمی» كه این روزها درگیر ساخت تله‌فیلمی با عنوان 11 دقیقه و 30 ثانیه است و قصد دارد سكانس‌های باقی‌مانده فیلم نیمه كاره «ته دنیا» را فیلمبرداری كند، كارگردانی «سن‌پترزبورگ» را پذیرفته است.

«حمید اعتباریان» ، اظهار داشت: «بهروز افخمی» كارگردانی «سن پترزبورگ» را برعهده می‌گیرد.

وی افزود: افخمی فیلمنامه این كار را پذیرفت و در گفت‌وگوهایی كه داشتیم، متوجه شدم نظرات مشتركی در مورد فیلمنامه با هم داریم و برای ساخت این فیلم با هم به توافق رسیدیم.

این تهیه‌كننده كه قرار بود پیش‌تر با «سامان مقدم» این فیلم را بسازد و حتی سفری هم با این كارگردان به سن‌پترزبورگ داشت، گفت: پیش‌تولید این پروژه در سیران فیلم آغاز شده و تاكنون حضور مهری شیرازی(چهره‌پرداز)، رضا نوروزی (مدیر تولید)، سیمون سیمونیان(روابط عمومی و مجری طرح) در این پروژه قطعی است اما چون آقای افخمی در حال ساخت یك تله‌فیلم است، هنوز بحث‌های اصلی در مورد بازیگران این فیلم آغاز نشده و حتی ممكن است به دلیل وضعیت خاص فیلم، نام بازیگران ما در طول فیلمبرداری هم اعلام نشود.

به گزارش فارس، «بهروز افخمی» به جز «سن پترزبورگ» كار روی 4 پروژه دیگر را نیز در دست دارد.

این كارگردان سینما و تلویزیون طی سفری به كانادا، تصمیم به ساخت فیلم دیگری با موضوع مهاجران و شهرهای چند ملیتی گرفته است و تحقیقاتی نیز در این باره صورت داد.این فیلم كه قرار است به زبان انگلیسی ساخته شود، فروردین ماه كلید خواهد خورد.

وی این روزها درگیر ساخت تله فیلمی با عنوان 11 دقیقه و 30 ثانیه است كه بنا بر اعلام سیمافیلم، تصویربرداری این تله‌فیلم كه با محوریت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تهیه می‌شود، از ساختمان تولید جام جم آغاز شده و عبدالرضا اكبری، سیامك صفری و جمعی از نوجوانان در آن جلوی دوربین خواهند رفت.

اما «افخمی» قصد دارد سكانس‌های باقی مانده فیلم نیمه كاره «ته دنیا» را فیلمبرداری كند.

افخمی بخشی از سكانس‌های باقی مانده «ته دنیا» را فیلمبرداری و باقی را به‌صورت فلاش‌بك تدوین می‌كند و احتمال پخش آن در تلویزیون وجود دارد.

«ته دنیا» فیلمی است كه افخمی چند سال قبل آن را تولید كرده كه به دلیل خراب شدن بیست حلقه آنها، در فرودگاه دبی نیمه كاره باقی ماند. «ته دنیا» با بازی بهرام رادان و نوئل گیشار درباره خبرنگار جوانی است كه در جشنواره كن فرانسه حضور دارد و برای پیدا كردن محل اقامت با یك پیرزن آشنا می‌شود.

همچنین ساخت فیلم «تنگسیر» به كارگردانی بهروز افخمی به سال آینده موكول شده است و این كارگردان قصد دارد این فیلمنامه را پاییز سال 88 جلوی دوربین ببرد.

تنگسیر كه قرار است بازسازی فیلمی به همین نام به كارگردانی امیر نادری باشد، یكی از طرح‌های قدیمی افخمی است كه متعلق به شش سال پیش است.

بنابراین گزارش،این كارگردان سینما و تلویزیون طی سفری به كانادا، تصمیم به ساخت فیلم دیگری با موضوع مهاجران و شهرهای چند ملیتی گرفته است و تحقیقاتی نیز در این باره صورت داد.این فیلم كه قرار است به زبان انگلیسی ساخته شود، فروردین ماه كلید خواهد خورد.

منبع : خبرگزاری فارس