تبیان، دستیار زندگی
بعد از المپیک به دلیل برخی مشکلات و گلایه ها از تیم ملی کشتی فرنگی جدا شد و به جمهوری آذربایجان رفت. این تصمیمی پر سر و صدا در کشتی فرنگی بود. اما خیلی طول نکشید که به ایران برگشت و اکنون در حال خدمت به با استعدادهای ایران است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

او دیگر مربی آذربایجان نیست

ناصر نوربخش: خانواده‌ام مهم تر هستند


بعد از المپیک به دلیل برخی مشکلات و گلایه ها از تیم ملی کشتی فرنگی جدا شد و به جمهوری آذربایجان رفت. این تصمیمی پر سر و صدا در کشتی فرنگی بود. اما خیلی طول نکشید که به ایران برگشت و اکنون در حال خدمت به با استعدادهای ایران است.

ناصر نوربخش

مربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان می‌گوید که خانواده اش از پول هنگفت پرداختی توسط آذربایجانی‌ها برایش مهم‌تر است.

ناصر نوربخش اظهار کرد: از عید به بعد تصمیم به قطع همکاری با آذربایجانی ها گرفتم، چون دور بودن از خانواده و باشگاهم در شهریار برایم سخت بود. من با آذربایجانی‌ها قرارداد قطعی نداشتم، ضمن این که حضور در رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی اروپا در کنار تیم آذربایجان تمام وقتم را گرفت و از خانواده دور ماندم به همین دلیل تصمیم گرفتم در آذربایجان نمانم و به ایران باز گردم.

وی افزود: آذربایجانی‌ها پول خوبی می‌دادند ، اما به خاطر شرایط خانواده‌ام نمی توانستم آنها را به آذربایجان ببرم و حضور در ایران را به پول هنگفت آذربایجانی ها ترجیح دادم. چند سال در شهریار برای باشگاهم زحمت کشیده بودم و در نبودم این زحمات به باد می‌رفت و کشتی‌گیرانم افت می‌کردند به خاطر همین مسائل به ایران بازگشتم.

مربی سابق تیم ملی درباره حضورش در کادر فنی تیم‌های ملی، اظهار کرد: آقای مشتاقی با من تماس گرفت و حسن نیت نشان داد. او به من گفت که دوشنبه (امروز) جلسه‌ای داشته باشیم تا در هر رده سنی که می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم ، ولی باید درباره نوع فعالیت به توافق برسیم. البته برای من که عاشق کشتی هستم حضور در تیم ملی یا خدمت در باشگاه شهریار تفاوتی ندارد، بلکه مهم عشق به کشتی است.

وی همچنین درباره حضور امیر علی اکبری در تیم ملی آذربایجان خاطرنشان کرد: امیر به خاطر محرومیت و این که نمی توانست در ایران تمرین کند در تمرینات تیم آذربایجان شرکت داشت و بابت آن مبلغ خوبی هم می گرفت ولی من و خیرآبادی بارها به او گفتیم که برای ایران کشتی بگیرد چون دلمان نمی خواست هیچ کشتی گیری از ایران در کشور دیگری کشتی بگیرد.

وی همچنین درباره حضور امیر علی اکبری در تیم ملی آذربایجان خاطرنشان کرد: امیر به خاطر محرومیت و این که نمی توانست در ایران تمرین کند در تمرینات تیم آذربایجان شرکت داشت و بابت آن مبلغ خوبی هم می گرفت ولی من و خیرآبادی بارها به او گفتیم که برای ایران کشتی بگیرد چون دلمان نمی خواست هیچ کشتی گیری از ایران در کشور دیگری کشتی بگیرد. خوشبختانه او حالا به تیم ملی ایران دعوت شده و می تواند برای کشورش افتخارآفرینی کند.

نوربخش در پایان گفت: هیچ وقت ادعایی نداشته ام ، اما متاسفانه زحمات چند ساله ما زیر سایه محمد بنا نادیده گرفته شد و انتظار نداشتم بعد از المپیک با من آن گونه رفتار شود ، ولی زندگی ام با کشتی عجین شده و همیشه در خدمت کشتی فرنگی خواهم بود چه در تیم ملی چه در یک روستا.

بخش ورزشی تبیان