تبیان، دستیار زندگی
کشورهای عربستان، قطر و امارات قصد دارند از طرح آمریکا و انگلیس برای حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماموریت منافقین در انتخابات 92


کشورهای عربستان، قطر و امارات قصد دارند از طرح آمریکا و انگلیس برای حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از تابناک، سایت خبری «الوعی نیوز» عربستان با اعلام خبر حمایت عربستان، قطر و امارات از طرح سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، اعلام کرد که این حمایت به صورت مالی بوده و برای سال 2013 مبلغ 45میلیون دلار می‌باشد.

بر پایه این خبر بخشی از این کمک مالی به سازمان منافقین اختصاص خواهد یافت و این گروهک تروریستی وظیفه دارد که در صورت ایجاد شلوغی در ایران، همانند سال 88 با اقدامات تخریبی و تروریستی فضای کشور را ملتهب کرده و باعث رادیکالیزه شدن اعتراضات و همچنین حرکت اغتشاش به سمت اقدامات مسلحانه و خشونت بار شود.

انتخاب سازمان منافقین برای انجام این ماموریت بعد از حضور افسران اطلاعاتی دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و فرانسه در کنفرانس پاریس در 14 فوریه 2012 صورت گرفت.

دستگاه‌های اطلاعاتی غربی همچنین از کشورهای عربستان و قطر و امارات خواسته‌اند که در حین انجام این پروژه با رعایت پوشش‌های اطلاعاتی از برهم خوردن روابط خود با ایران جداً پرهیز کنند

ماموریت اعضای منافقین در اتاق طراحی عملیات 2 کشور آمریکا و انگلیس و با حضور نمایندگانی از این گروهک تدوین شده و طی آن منافقین مامور به انجام سلسله اقدامات و فعالیت‌هایی شدند که ثبات ایران را برهم بزند. این گروه همچنین موظف شده که تظاهرات و اعتراض‌هایی را با عناوین مختلف سازماندهی کرده و در نتیجه درگیری‌هایی بین طرفداران این نامزدها در تهران و سایر استان‌ها ایجاد کنند.

همچنین سایت «النهرین نت» نیز در گزارشی با اشاره به استفاده دوباره از رمز تقلب در انتخابات 92 همانند انتخابات ریاست جمهوری 88 نوشت: رسانه‌های غربی و فارسی زبان همانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و همچنین شبکه‌های عربی وابسته به دستگاه اطلاعاتی عربستان و قطر از جمله شبکه‌های العربیه و الجزیره و الشرقیه نیز ماموریت یافتند تا هجمه گسترده رسانه‌ای علیه نظام ایران راه‌اندازی کنند و احساسات منفی به مردم ایران در قبال این انتخابات تزریق کنند.

ماموریت اعضای منافقین در اتاق طراحی عملیات 2 کشور آمریکا و انگلیس و با حضور نمایندگانی از این گروهک تدوین شده و طی آن منافقین مامور به انجام سلسله اقدامات و فعالیت‌هایی شدند که ثبات ایران را برهم بزند

دستگاه‌های اطلاعاتی غربی همچنین از کشورهای عربستان و قطر و امارات خواسته‌اند که در حین انجام این پروژه با رعایت پوشش‌های اطلاعاتی از برهم خوردن روابط خود با ایران جداً پرهیز کنند، زیرا آشکار شدن حمایت این کشورها از مخالفان ایران خصوصاً سازمان مجاهدین خلق نه تنها موجب تیرگی در روابط با نظام ایران می‌شود، بلکه سبب رویگرداندن مردم ایران از تبلیغات و فضاسازی‌های رسانه‌ای آنها نیز می‌‌شود.

بخش سیاست تبیان