تبیان، دستیار زندگی
نوان بهترین تیم ماه می آسیا انتخاب شد تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان بهترین تیم ماه می آسیا انتخاب شد. در تازه ترین لیست منتشر شده درخصوص بهترین های آسیا در ماه می از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال سپاهان به عنوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان بهترین تیم ماه می آسیا انتخاب شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان بهترین تیم ماه می آسیا انتخاب شد.

در تازه ترین لیست منتشر شده درخصوص بهترین های آسیا در ماه می از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال سپاهان به عنوان بهترین تیم این قاره برگزیده شد.

كسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در فاصله سه بازی باقی مانده تا پایان این رقابت ها و همچنین به دلیل اینكه برای اولین بار یك تیم شهرستانی عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال باشگاه های ایران را به دست آورد، دلیل این انتخاب از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است.

همچنین « محمد غلام» مهاجم قطری نیز به دلیل به ثمر رساندن گل با اهمیت خویش در بازی برابرالسد به عنوان بهترین بازیكن این ماه انتخاب شد، ضمن اینكه « جمعه ربیع» كه باعث كسب هشتمین عنوان قهرمانی امارات در جام ریاست جمهوری شد نیز به عنوان بهترین مربی ماه می برگزیده شد.

درادامه این گزارش و در تحلیل بازیهای سپاهان آمده است:« تیم فرهاد كاظمی، با تساوی 1-1 برابر پیروزی، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات، فصل نوینی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زد ، زیرا با كسب یك امتیاز از این مسابقه عنوان قهرمانی خود را مسجل كرد. سپاهان مسابقات ماه می را با پیروزی یك- صفر برابراستقلال اهواز به پایان رساند.»