تبیان، دستیار زندگی
عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با تاکید بر اینکه حداد در ائتلاف باقی می‌ماند در خصوص پیوستن علی لاریجانی به این ائتلاف در صورت اعلام کاندیداتوری گفت: اظهار علنی از سوی لاریجانی صورت نگرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف اظهار‌نظر علنی نداشته است


عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با تاکید بر اینکه حداد در ائتلاف باقی می‌ماند در خصوص پیوستن علی لاریجانی به این ائتلاف در صورت اعلام کاندیداتوری گفت: اظهار علنی از سوی لاریجانی صورت نگرفته است.


ولایتی و متکی

علی‌ا کبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان صبح امروز (سه‌شنبه ) در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا قرار است آقای متکی به نفع شما کنار بکشد، گفت: بنده با آقای متکی در این مورد صحبتی نداشتم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برخی‌ها ثبت‌نام هر 3 عضو پیشرفت را یک نقطه ضعف و عامل از هم گسیختگی اتحاد ائتلاف می‌دانند، افزود: اینطور نیست. به نظر من ثبت نام هر 3 عضو نقطه قوت برای ائتلاف است. چرا که هر سه نفر از امکانات موجود استفاده می‌کنند.

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه بنده قبل از این پیشنهاد حضور هر 3 نفر از اعضای ائتلاف را در یک میزگرد تلویزیونی کرده بودم، اظهار داشت: البته این حضور ما به معنای مناظره نخواهد بود؛ یعنی ما با هم مناظره نخواهیم کرد. ولی هر گروهی که از ما سوال دارند، می‌توانند در این میزگرد شرکت کنند و سوالاتشان را مطرح کنند و ما نیز متناسب با تخصص‌هایمان پاسخ می‌دهیم.

ولایتی تصریح کرد: اگر دولت آینده در صورت رای مردم تشکیل شود، ما از هر 3 نفر و نیز از افراد باتجربه‌ای که به ما کمک کردند، استفاده خواهیم کرد.

عضو  ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آقای حداد از ائتلاف خارج شده است و اگر لاریجانی اعلام کاندیداتوری کند، به این ائتلاف می‌پیوندد گفت: حداد قرار نیست از ائتلاف خارج شود و در این مورد نیز از آقای لاریجانی اظهار نظر علنی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: ما قول دادیم که یک نفر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود و هر 3 نفر ثبت نام می‌کنند. این فرصت تا آستانه انتخابات و تا زمانی که احتمال انصراف 2 نفر دیگر وجود داشته باشد، ادامه دارد تا دیدگاه‌ها و سمع و نظر مردم برسد. ما نگفتیم که 3 نفر ثبت نام نمی‌کنند؛ حتی گفتیم ممکن است نفر منتخب خارج از 3 نفر باشد

ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخبار خوبی از ائتلاف به گوش نمی‌رسد و گفته می‌شود که روح انحراف در این ائتلاف دمیده شده است، افزود: بنای بنده بر این است که اگر کار سیاسی انجام شود، متناسب و با اخلاق‌مداری باشد. به کار بردن کلمه انحراف کار نادرستی است و با اخلاق‌مداری در تعارض است.

وی اضافه کرد: ما قول دادیم که یک نفر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود و هر 3 نفر ثبت نام می‌کنند. این فرصت تا آستانه انتخابات و تا زمانی که احتمال انصراف 2 نفر دیگر وجود داشته باشد، ادامه دارد تا دیدگاه‌ها و سمع و نظر مردم برسد. ما نگفتیم که 3 نفر ثبت نام نمی‌کنند؛ حتی گفتیم ممکن است نفر منتخب خارج از 3 نفر باشد.

عضو ائتلاف پیشرفت تصریح کرد: بنده توصیه می‌کنم که اخلاق انتخاباتی رعایت شود و احیانا سخن خلاف آداب اجتماعی و  انتخاباتی گفته نشود. هر چند که بنده به این بی‌اخلاقی‌ها پاسخ نخواهم داد و مردم هم همین روش را می‌پسندند.

بخش سیاست تبیان

منبع : تسنیم