تبیان، دستیار زندگی
با استرس فراوان بازی برگشت را دنبال می کنم این قهرمانی ارزش زیادی دارد جواد کاظمیان در آستانه دیدار برگشت فینال جام حذفی گفت: پرسپولیس باید قهرمان جام حذفی شود و بازیکنان تیم نباید با شک و تردید به کسب پیروزی در اصفهان نگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاظمیان: بازی برگشت به سود پرسپولیس تمام می شود

با استرس فراوان بازی برگشت را دنبال می کنم
این قهرمانی ارزش زیادی دارد


جواد کاظمیان در آستانه دیدار برگشت فینال جام حذفی گفت: پرسپولیس باید قهرمان جام حذفی شود و بازیکنان تیم نباید با شک و تردید به کسب پیروزی در اصفهان نگاه کنند.

هافبک - مهاجم فصل گذشته پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: پرسپولیس در این بازی با چنگ و دندان هم که شده باید جام را بگیرد چون چنین فرصتی به آسانی نصیب تیم نشده که به راحتی از دست بدهیم.

جواد کاظمیان که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می کرد خاطرنشان کرد: پرسپولیس 90 دقیقه تا جام باشگاههای آسیا فاصله دارد و این فرصت استثنایی را نباید براحتی از دست داد. پرسپولیس هم این توان را دارد که در اصفهان از سر سپاهان بگذرد. من امیدوارم روز جمعه روزی فراموش نشدنی و شاد برای همه پرسپولیسها باشد.

کاظمیان درباره عدم حضورش در بازی فینال جام حذفی گفت: جدایی ناباورانه از پرسپولیس جزئی از سرنوشت زندگی ورزشی ام بود. شاید قسمت من نبود که در فینال بازی کنم و بعد از چند سال در پرسپولیس قهرمانی با این تیم محبوب را جشن بگیرم. اما من دلم همیشه با پرسپولیس است و روز جمعه هم قطعاً با استرس فراوانی نتیجه بازی را تعقیب می کنم.

کاظمیان ادامه داد: شاید اگر من هم در بازی رفت بازی می کردم اتفاقی نمی افتاد. البته بازی کردن در فینال جام حذفی مقابل 85 هزار تماشاگر چیزی نبود که به سادگی از کنار آن بگذرم. من اگر بودم تمام سعی ام را می کردم که با گل زدن یا پاس گل دادن در قهرمانی تیم سهیم شوم اما حیف که در پرسپولیس بازی کردن در فینال را تجربه نکردم. با این وجود الان یک احساس خیلی خوبی دارم و آن چیزی نیست بجز اطمینان قطعی به قهرمانی پرسپولیس . دلم خیلی روشن است که پرسپولیس در اصفهان پیروز می شود. من نتیجه بازی برگشت را 2 بر 1 به نفع پرسپولیس پیش بینی می کنم.

شماره 9 سابق پرسپولیس گفت: دنیزلی مربی باهوشی است. علاوه بر آن با اضافه شدن کریم باقری و اولادی به تیم پرسپولیس قدرت تدافعی،بازیسازی و گلزنی تیم بالا می رود و با حمایت همه جانبه هواداران در اصفهان قهرمانی در فینال دور از دسترس نیست.

ملی پوش ایرانی تیم الشعب درباره وضعیت خودش در این تیم اماراتی گفت: در گام اول که توانستیم یک تیم دسته دومی را در جام حذفی امارات مغلوب کنیم. البته ما تا دقیقه 65 از حریف عقب بودیم اما در دقیقه 25 پایانی طوفانی ظاهر شدیم و حالا در مرحله دوم باید با تیم قدرتمند الوحده روبرو شویم.

کاظمیان درباره عملکرد خودش در اولین بازی رسمی اش برای تیم الشعب گفت: بازی سختی بود. ما یک گل از حریف عقب بودیم اما خوشبختانه بازی را بردیم. من هم خوشحالم که توانستم در 25 دقیقه پایانی با ارسال دو پاس گل برای سامره و بثمر رساندن یک گل رضایت کامل مسئولان باشگاه و مربی تونسی تیم را جلب کنم.

کاظمیان در پایان گفت: قرار بود در هفته اول لیگ امارات به مصاف تیم العین برویم اما به علت حضور این تیم در جام باشگاههای آسیا بازی ما لغو شد و حالا قرار است در هفته دوم به مصاف ایمان مبعلی و تیم الشباب برویم که مطمئنم با توجه به حضور ایمان در ترکیب تیم حریف بی بروبرگرد برنده بازی خواهیم بود!