تبیان، دستیار زندگی
زمان ثبت‌نام كاندیداهای ریاست فدراسیون كشتی تا پایان وقت اداری امروز ، سه‌شنبه به پایان می‌رسد كه تا به حال چهار نفر آمادگی خود را برای حضور در این انتخابات اعلام كرده‌اند. علیرضا دبیر دارنده‌ی پنج مدال طلای جهان و المپیك ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا دبیر كاندیدای ریاست فدراسیون كشتی شد


زمان ثبت‌نام كاندیداهای ریاست فدراسیون كشتی تا پایان وقت اداری امروز ، سه‌شنبه به پایان می‌رسد كه تا به حال چهار نفر آمادگی خود را برای حضور در این انتخابات اعلام كرده‌اند.

علیرضا دبیر دارنده‌ی پنج مدال طلای جهان و المپیك از جمله افرادی است كه با حضور در فدراسیون كشتی آمادگی خود را برای شركت در انتخابات اعلام كرد. پیش از این جواد رفوگر، دبیر سابق فدراسیون كشتی و خسرو زمانی برای حضور در انتخابات ثبت‌نام كرده بود. محمدرضا یزدانی‌خرم سرپرست فدراسیون نیز دیروز ثبت‌نام كرد.


علیرضا دبیر: با كسب اجازه از بزرگان كاندیدا شدم بر خود تكلیف دیدم كه وارد عرصه شوم

علیرضا دبیر، مرد پنج مداله كشتی ایران در میادین جهانی و المپیك كاندیدای ریاست فدراسیون كشتی شده است. تنها مرد طلایی كشتی ایران در المپیك سیدنی كه دانشجوی دكترای مدیریت بازرگانی در دانشگاه شهید بهشتی است پس از پایان دوران قهرمانی خود تصمیم گرفته تا وارد عرصه مدیریت در ورزش شود.

دبیر در رابطه با حضور در انتخابات ریاست فدراسیون كشتی اظهار كرد: هدف من از این كار تنها خدمت است و در این مقطع زمانی بر خود تكلیف و وظیفه دیدم تا وارد عرصه شوم.

وی در رابطه با برنامه‌ها و اهداف خود گفت: ارتقا سطح كشتی ایران و احیای جایگاه آن درجهان، سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه، كسب جایگاه ویژه در فیلا و كسب اعتبار از اسپانسرهای دولتی وغیردولتی با استفاده از روش‌های نوین مدیریتی از جمله برنامه‌های من هستند.

دبیر تصریح كرد: من ابتدا از بزرگان كشتی كسب اجازه كردم و سپس تصمیم به ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون كشتی گرفتم.

دارنده چهار مدال طلا و نقره كشتی جهان در پایان به ایسنا گفت: من احترام ویژه‌ای برای مجمع قائل هستم و معتقدم اگر حمایت مجمع و روسای هیات‌ها نباشد، هیچ فدراسیونی كارش پیش نمی‌رود كه امیدوارم در آینده این همكاری وجود داشته باشد.