تبیان، دستیار زندگی
تیم تكواندو ایران نایب قهرمان جام جهانی در قسمت تیمی شد. رقابتهای جام‌جهانی تكواندو تایلند در قسمت تیمی دیروز (دوشنبه) در سالن «ایندورگیم» شهر بانكوك برگزار شد كه تیم كشورمان در دیدار فینال با حساب سه بر دو مغلوب تیم ملی ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تکواندوی ایران در تیمی هم نایب قهرمان جهان شد


تیم تكواندو ایران نایب قهرمان جام جهانی در قسمت تیمی شد.

رقابتهای جام‌جهانی تكواندو تایلند در قسمت تیمی دیروز (دوشنبه) در سالن «ایندورگیم» شهر بانكوك برگزار شد كه تیم كشورمان در دیدار فینال با حساب سه بر دو مغلوب تیم ملی كره جنوبی شد و به مدال نقره و مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابتها اكتفا كرد.

در فینال مهدی بی‌باك در وزن چهارم با حساب 5 بر یك، مهدی نوایی در وزن پنجم با نتیجه‌ی 4 بر یك و فیض‌اله نفجم كاپیتان تیم ملی در وزن اول با نتیجه‌ی یك بر صفر (راند طلایی ) مبارزه را به حریفان خود واگذ ار كردند.

علیرضا نصرآزادانی در وزن سوم 3 بر دو حریف كره‌ای را از پیش رو برداشت. در مبارزه ی پنجم این دو تیم مهدی احمدی تا پایان راند دوم, 2 بر یك از حریف خود عقب بود كه تكواندوكای كره‌ای در آغاز راند سوم از ادامه‌ی مسابقه انصراف داد و این مبارزه به سود احمدی و تیم كشورمان اعلام شد.

درپایان مسابقات تیمی، تیم فرانسه سوم شد و استرالیا در جای چهارم ایستاد.

در قسمت انفرادی این رقابتها نیز كره جنوبی با كسب 67 امتیاز قهرمان شد و تیم كشورمان با كسب دو مدال طلا توسط مهدی بی‌باك و فیض‌اله نفجم و مدال نقره‌ی علیرضا نصرآزادانی و مدال برنز محمدرضا مهدی‌زاده با كسب 45 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را كسب كرد.