تبیان، دستیار زندگی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ریاست‌جمهوری مدتی است فعالیت می‌کنم، اما به موقع درباره آن اظهارنظر خواهم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت برای ریاست جمهوری را آغاز کرده‌ام


رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ریاست‌جمهوری مدتی است فعالیت می‌کنم، اما به موقع درباره آن اظهارنظر خواهم کرد.

چمران

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در فرمانداری تهران، مهدی چمران رئیس‌شورای شهر تهران امروز پس از ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا خبر انتصاب حسن بیادی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شما صحت دارد یا نه؟ فقط به این مطلب بسنده کرد که بیادی رئیس همه ما است.

وی در ادامه درباره اینکه آیا پروین احمدی‌نژاد در این دوره از انتخابات ثبت‌نام می‌کند یا نه اظهار داشت: وی دیروز در جلسه شورا نبود. تلاش کردیم با وی تماس بگیریم، اما نشد. ما از وی دعوت کرده‌ایم که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه درباره اینکه آیا در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد خواهید شد یا نه؟ گفت: برای ریاست‌جمهوری مدتی است فعالیت می‌کنم و ثبت‌نام در انتخابات شوراها نیز ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

چمران درباره اینکه تشکیل ائتلاف‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید افزود: ائتلاف‌ها خوب است، امیدوارم غیرائتلاف‌ها هم خوب باشد، اما از من برای ائتلاف دعوت نشده است و بعید می‌دانم که دعوتی شود و به آن بپیوندم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای ری از تهران تفکیک خواهد شد یا نه؟ افزود: هنوز مشخص نیست، اگر شورای نگهبان آنچه که دیروز در مجلس تصویب شد را تائید کند قضیه ری (تشکیل شورای ری) منتفی خواهد شد.

خبرنگاری از چمران سوال کرد: آیا شما در حوزه انتخابیه ری ثبت‌نام کرده‌اید یا تهران؟ که وی خطاب به این خبرنگار گفت: اینجا کجا است؟ فرمانداری تهران است. بنابراین من هم برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده‌ام.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه درباره اینکه آیا در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد خواهید شد یا نه؟ گفت: برای ریاست‌جمهوری مدتی است فعالیت می‌کنم و ثبت‌نام در انتخابات شوراها نیز ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه چه زمانی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی اعلام موضع می‌کنید، گفت:‌ به موقع درباره آن صحبت می‌کنم.

وی درباره اینکه در کدام فهرست قرار خواهید گرفت، افزود: بعد از اینکه ثبت‌نام‌ها نهایی شد لیست‌ها نیز بسته می‌شود و از الان نمی‌توانیم درباره لیست‌ها صحبت کنیم.

چمران در پایان در پاسخ به این سوال که عملکرد شورای سوم شهر تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید افزود: انشاءالله در روز 8 اردیبهشت به مناسبت روز شوراها مصاحبه مفصلی را با شما خبرنگاران انجام خواهم داد. شورا طرح‌ها و برنامه‌های زیادی داشته است و الان نمی‌شود درباره آن سخن گفت. اجازه دهید در زمان معین در این باره صحبت کنم.

بخش سیاست تبیان


منبع : تسنیم