تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه نامه 775 نفر از دانش آموختگان علوم اجتماعی به آیت‌الله مصباح سیاسی کاری بود ‌در خصوص احتمال حمایت از الهام گفت: در بین سه نامزد نهایی شده جبهه پایداری، اسم آقای الهام نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«الهام»جز نامزدهای نهایی جبهه پایداری نیست


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه نامه 775 نفر از دانش آموختگان علوم اجتماعی به آیت‌الله مصباح سیاسی کاری بود ‌در خصوص احتمال حمایت از الهام گفت: در بین سه نامزد نهایی شده جبهه پایداری، اسم آقای الهام نیست.

الهام

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که پیش از این در دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، صنعتی اصفهان، شهرکرد و شیراز به دعوت فعالان و تشکل‌های دانشجویی حضور پیدا کرده و به پرسش‌های آنها در خصوص جبهه پایداری و مسائل سیاسی و گفتمانی پاسخ داده بود، این بار به دعوت فعالان دانشجویی دانشگاه شریف در بین دانشجویان این دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

محصولی به نحوه ورود جبهه پایداری و گفتمان آن اشاره کرد و جبهه پایداری را پیگیری کننده گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) که همان گفتمان امام (ره) و رهبری است، دانست و اظهار داشت: اینگونه جلسات می‌تواند نقش مهمی در بصیرت‌افزایی در کارها و تصمیمات سیاسی اجتماعی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه در پاسخ به سۆال دانشجویی در خصوص افرادی همچون الهام که در ابتدای شکل گیری جبهه پایداری حضور داشته و بعد از آن خارج شده و به دولت یا به کار خود پرداخته اند گفت: همان موقع برخی موارد در خصوص این افراد توسط سایت ها و افراد معاند جبهه، به نقل از من مطرح شد که بنده آن را تکذیب کردم اما متأسفانه اگر الان در اینترنت جست و جویی را انجام دهید خواهید دید که مطلب مذکور وجود دارد اما تکذیبیه آن از سایت مورد نظر برداشته شده است.

وی در خصوص احتمال حمایت از الهام در صورت کاندیداتوری گفت: ما مواضع خودمان را داریم و دربین سه نامزد نهایی شده جبهه پایداری، اسم آقای الهام نیست.

وی در خصوص احتمال حمایت از الهام در صورت کاندیداتوری گفت: ما مواضع خودمان را داریم و دربین سه نامزد نهایی شده جبهه پایداری، اسم آقای الهام نیست

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص نوع رابطه شورای فقها با اعضای شورای مرکزی گفت: کلیه مصوبات مجمع عمومی و شورای مرکزی بدون کم و کاست خدمت شورای فقها می رسد و اگر نظر مخالف داشتند به ما اعلام و درهر صورت کار را با نظر موافق ایشان انجام خواهیم داد.

محصولی در خصوص نحوه عملکرد و تشخیص آنها نسبت به مسائل گفت: این آقایان ذیل مقام معظم رهبری مطرح می‌شوند و ایشان  بر اساس همان گفتمان  و شاخص هایی که حضرت آقا مطرح می کنند به ما راهنمایی می دهند . البته اینها کسانی هستند که از سوی مقام معظم رهبری بصیر، عالم و عارف مطرح شده اند و  از طرف حضرت آقا صفاتی چون "مطهری زمان" در مورد  علامه مصباح به کار رفته است که ناظر بر خط شناس بودن ایشان است .

محصولی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص نامه ای که از سوی 775 نفر از دانش آموختگان علوم اجتماعی به آیت‌الله مصباح مبنی معرفی کاندیدایی مشترک از سوی جبهه پایداری و دولت اینگونه پاسخ داد که یک سری از افراد که ادعای ارادت به آیت الله مصباح داشته اند بنابر تشخیص خود این نامه را برای ایشان نوشته اند ولی تهیه کنندگان اصلی این نامه اگر واقعا دغدغه معرفی کاندیدای اصلح را دارند می‌توانستند به صورت خصوصی این نامه را به آیت الله مصباح بفرستند اما وقتی به صورت رسانه‌ای و سر گشاده اقدام می‌کنند بوی سیاسی کاری می‌دهد و با توجه به اینکه در این نامه بر خلاف تصمیم جبهه پایداری،  قصد یکی کردن نامزد دولت و جبهه پایداری را دارند بنظر می‌رسد بر خلاف ادعا، بیشتر از اینکه بخواهند از علامه مصباح درس بگیرند در صدد درس دادن به ایشان هستند!

وی در پاسخ به سۆالی در خصوص اینکه جبهه پایداری خود را ادامه دهنده گفتمان 3 تیر 84 می داند، اما هیچ کدام از این افراد در ستادها انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد که این گفتمان را مطرح کرد، حضور نداشتند گفت: ابتدا باید گفت که گفتمان 3 تیر گفتمان جدیدی نیست؛ اگر کسی ادعا کند در 3 تیر چیز جدیدی جز منویات مقام معظم رهبری و امام (ره) ابداع شده باشد، این ابداع نبوده بلکه یک بدعت است.

محصولی ادامه داد: ما بحث مان این نیست که آن موقع در ستاد احمدی نژاد چه کسی بوده و چه کسی نبوده، هر که در راه رضای خدا و با نیت قربت الی الله کاری کرده باشد اجرش را هم خدا به او می دهد اما ارزش این نیست که فلانی چون در ستاد بوده، پس محق است . مشکل مهم این است  برخی که در  ستاد نامزدهای مختلف بوده اند دنبال پست و مقام می گشتند، حتی امروز هم در خیلی از ستاد ها اینگونه است حتی اگر نامزد دیگری سرکار بیاید و پست خوب به آنها دهد برای آنها فرق نمی کند فقط دنبال پست هستند.

بخش سیاست تبیان

منبع : تابناک