تبیان، دستیار زندگی
ستین بار در ایران و با حضور اساتید برجسته تئاتر عروسكی كارگاه های تجربی تئاتر عروسكی در حوزه هنری برگزار می شود برای نخستین بار در ایران كارگاه های تجربی تئاتر عروسكی با حضور اساتید برجسته نمایش عروسكی توسط كارگاه تئاتر كودك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری21 خرداد ماه 1382

برای نخستین بار در ایران و با حضور اساتید برجسته تئاتر عروسكی كارگاه های تجربی تئاتر عروسكی در حوزه هنری برگزار می شود

برای نخستین بار در ایران كارگاه های تجربی تئاتر عروسكی با حضور اساتید برجسته نمایش عروسكی توسط كارگاه تئاتر كودك و نوجوان مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری حوزه هنری، این كارگاه ها شامل عروسك سازی، نمایشنامه نویسی برای تئاتر كودكان و آشنایی با شیوه های عروسك گردانی خواهد بود.

در كارگاه عروسكی سازی طریقه ی ساخت عروسك های دستكشی، اسفنجی، سایه ای و عروسك سازی با مواد دورریز ارایه خواهد شد.

لازم به ذكر است كه كارگاه عروسك سازی با مواد دورریز ویژه كودكان و نوجوانان و كارگاه آشنایی با شیوه های عروسك گردانی نیز ویژه نوجوانان و جوانان بوده و سایر كارگاه ها بدون محدودیت سنی تشكیل خواهند شد. گفتنی است ثبت نام جهت شركت در این كارگاه ها از 15 خردادماه جاری آغاز شده و تا 10 تیر ماه سال جاری نیز ادامه خواهد یافت. علاقه مندان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر می توانند به كارگاه تئاتر كودك و نوجوان مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری واقع در تهران - تقاطع خیابان های حافظ و سمیه مراجعه و یا با شماره تلفن 8804072 تماس حاصل نمایند.