تبیان، دستیار زندگی
بوی انحرافی نمی‌دهم/ حجت الاسلام طائب وزیر اطلاعات كابینه من خواهد بود/كاندیدای دولت نیستم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این نامزد با رنگ قرمز می‌آید!!


بوی انحرافی نمی‌دهم/ حجت الاسلام طائب وزیر اطلاعات كابینه من خواهد بود/كاندیدای دولت نیستم.
معاون سابق احمدی نژاد به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رنگ قرمز اعلام حضور كرد.
احمدزاده کرمانی

به گزارش ایلنا،احمدزاده کرمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه با توجه به اظهارات یکی از فقهای شورای نگهبان كه عنوان کرده است اگر کسی بوی انحراف بدهد تایید صلاحیت نمی شود  آیا فکر می کنید صلاحیت تان از سوی این شورا تایید شود،گفت:من بوی انحرافی نمی‌دهم.

وی درباره این سوال كه آیا با کسی یا گروهی ائتلاف خواهید کرد یا نه؟اظهار داشت: اگر قراربر ائتلاف بود قبل از اعلام رسمی کاندیداتوری ام این کار را می کردم.

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی درباره اعضای احتمالی کابینه خود در صورت پیروزی در انتخابات گفت: علی اکبر صالحی به عنوان معاون اول، ثمره هاشمی وزیر کشور، علی نیکزاد معاون اجرایی رئیس جمهور، سردار اسدی وزیر دفاع، سعید جلیلی وزیر امور خارجه، فتاح وزیر نفت، حجت الاسلام طائب وزیر اطلاعات، سعید قاسمی وزیر نیرو، دکتر شجاع وزیر بهداشت، دکتر هادی همایون وزیر فرهنگ، دکتر زاهدی وفا وزیر اقتصاد، فروزانمهر وزیر کار و نسرین سلطان خواه به عنوان رئیس سازمان محیط زیست در كابینه من حضور خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا شما کاندیدای احتمالی دولت هستید؟ گفت: دولت نمی تواند کاندیدا داشته باشد چرا كه این امر جایگاه دولت را تضعیف می‌کند

وی تاکید کرد: بنده در نظر دارم که معاونتی را در امور مناطق محروم که اختیارات اصل 127 قانون اساسی را دارد ایجاد کنم؛ چرا که در نظر دارم با ایجاد این معاونت مناطق محروم را شناسایی کنم و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا دیگر چنین مناطقی در کشور نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا شما کاندیدای احتمالی دولت هستید؟ گفت: دولت نمی تواند کاندیدا داشته باشد چرا كه این امر جایگاه دولت را تضعیف می‌کند.

وی دراین نشست به پیراهنی که بر تن داشت اشاره کرد و گفت و رنگ انتخاباتی من قرمز است

رییس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بنده هیچ توافقی و گفت‌وگویی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رییس جمهور نداشته‌ام.

احمدزاده کرمانی گفت: باید در دولت یازدهم نیز سفرهای استانی ادامه پیدا کند؛ چرا که این خواست مقام معظم رهبری است.

وی دراین نشست به پیراهنی که بر تن داشت اشاره کرد و گفت و رنگ انتخاباتی من قرمز است.

بخش سیاست تبیان

منبع : ایلنا