تبیان، دستیار زندگی
یک کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: روند پرداخت یارانه‌ها باید همچنان ادامه یابد اما تنها به قشر خاصی از جامعه از جمله قشر آسیب‌پذیری که به سختی زندگی‌شان تامین می‌شود و کسانی که دارای مشاغل درآمدساز نیستند مانند قشر هنری و فرهنگی.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورمحمدی:«رای حلال»شعار ما خواهد بود


یک کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: روند پرداخت یارانه‌ها باید همچنان ادامه یابد اما تنها به قشر خاصی از جامعه از جمله قشر آسیب‌پذیری که به سختی زندگی‌شان تامین می‌شود و کسانی که دارای مشاغل درآمدساز نیستند مانند قشر هنری و فرهنگی.

پورمحمدی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در سالن همایش‌های هتل گلستان امام رضا(ع) در مشهد اظهار کرد: گام اول برای کنترل تورم کاهش نقدینگی و گام بعدی کاهش هزینه‌های دولت است.

وی با بیان این اعتقاد که «حماسه سیاسی مقدم بر حماسه اقتصادی است» اظهار کرد: حماسه‌سازی نیازمند انرژی خاصی است که این انرژی را جوانان این مملکت با اراده‌های عظیم خود تولید می‌کنند و آنان می‌توانند با حضور پرشکوه خود در انتخابات آتی حماسه سیاسی بیافرینند که این حماسه خود زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است.

وی با تاکید بر این‌که «نسل دانشمندان ایران بین 30 تا 32 ساله هستند» اظهار کرد: جوانان ایرانی آینده فوق‌العاده‌ای را برای این کشور رقم خواهند زد و هم‌اکنون ایران با داشتن 4 میلیون دانشجو، 6 میلیون فارغ التحصیل و صدها هزار نفر استاد به سرعت مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به فضای بین‌المللی نیز خاطرنشان کرد: برنامه بنده برای مقابله با مسایل بین‌المللی تقویت دستگاه دیپلماسی و استفاده از عناصر حرفه ای است تا از این طریق شرایط داخلی به ثبات برسد که این امر بستری را برای عملکرد بهتر ایران برای مبارزه با مسایل خارجی فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد از منابع دولتی برای تبلیغات انتخاباتی بهره گیرد و انتخابات را مهندسی کند.

وی در بخشی از سخنانش گفت که هز جریانی تایید صلاحیت شود با احترام به تایید شورای نگهبان به عنوان رقیب وارد عرصه انتخاباتی خواهد شد.

پورمحمدی درباره دغدغه زوج‌های جوان در رابطه با مسکن مهر نیز اظهار کرد: برنامه ما برای دولت آینده این است که علاوه بر حل این مشکلات مسکن های کوچکی را برای زوج های جوان با کمک تسهیلات فراهم کنیم.

وی با تاکید بر این که مشهد از ظرفیت فوق‌العاده نیروی انسانی و متخصص برخوردار است افزود: با برداشته شدن تمرکز ثروت و تصمیم‌گیری از شهر تهران این ظرفیت بالقوه به ظرفیتی بالفعل برای پایتخت معنوی ایران تبدیل خواهد شد.

وی شعار ستاد خود را «رای حلال» اعلام کرد و ادامه داد: باید اصلاح اخلاق سیاسی را از خودمان آغاز کنیم تا بدین ترتیب فساد اداری و اقتصادی از بدنه دولت حذف شود. بنده از دادن شعارهایی که در عرصه عمل پیاده نخواهد شد به شدت اجتناب می‌ورزم و همان‌طور که در درون سازمان بازرسی کل کشور اقداماتی نظیر تغییر روش‌ها و برنامه‌ها و ارتقای سطح تخصص را انجام دادم برای حل مشکلات کنونی کشور نیز برنامه‌های عملی زیادی دارم

وی شعار ستاد خود را «رای حلال» اعلام کرد و ادامه داد: باید اصلاح اخلاق سیاسی را از خودمان آغاز کنیم تا بدین ترتیب فساد اداری و اقتصادی از بدنه دولت حذف شود. بنده از دادن شعارهایی که در عرصه عمل پیاده نخواهد شد به شدت اجتناب می‌ورزم و همان‌طور که در درون سازمان بازرسی کل کشور اقداماتی نظیر تغییر روش‌ها و برنامه‌ها و ارتقای سطح تخصص را انجام دادم برای حل مشکلات کنونی کشور نیز برنامه‌های عملی زیادی دارم.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری «تحریم‌ها و بی‌تدبیری‌های مدیریتی» را از مشکلات اقتصاد دانست و افزود: دشمنان از این بی‌تدبیر‌ی‌های اقتصادی استفاده کردند ولی با تلاش بسیار می‌توان جلوی تحریم‌ها و نفوذ بیگانگان را گرفت.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را جزء سیاست‌های کلی نظام دانست که توسط ایشان معمولا ابلاغ و تدوین می‌شود و ادامه داد: مذاکره با آمریکا پیچیدگی های خاصی دارد و این مساله به نفع مملکت ما نخواهد بود.

بخش سیاست تبیان

منبع: تابناک