تبیان، دستیار زندگی
استقلال در غیاب اکبرپور و ابراهیمی تمرین کرد / بازگشت فکری و بائو به تمرینات استقلال تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی بیرون از خانه مقابل مس کرمان عصر دیروز تمرینات خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی دنبال کرد. در تمرین عصر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از تمرین عصر دیروز تیم فوتبال استقلال/

استقلال در غیاب اکبرپور و ابراهیمی تمرین کرد / بازگشت فکری و بائو به تمرینات استقلال


تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی بیرون از خانه مقابل مس کرمان عصر دیروز تمرینات خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی دنبال کرد.

در تمرین عصردیروز که از ساعت 30/17دقیقه آغاز شد ، ابتدا صمد مرفاوی دقایقی با بازیکنان به گفتگو پرداخت سپس بازیکنان به چهار گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ در فضای محدود و آقا وسط پرداختند.

اکثر نفراتی که در دیدار روز گذشته استقلال مقابل مس کرمان بازی کرده بودند در تمرین عصر دیروز تمرینات سبکی را برگزار کردند که در این میان سیاوش اکبرپور و مرتضی ابراهیمی تنها بازیکنانی بودند که در تمرین دیروز حضور نداشتند .

محمود فکری که از دیدار با سوریه به دلیل کشیدگی عضله پا مصدوم بود دیروز تمرینات خود را بصورت سبک زیر نظر پزشکان آغاز کرد . میثم بائو که با تنبیه انضباطی باشگاه استقلال روبرو شده بود نیز از دیروز تمرینات خود را از سر گرفت .

تمرین ضربات کاشته و پنالتی نیز بخش دیگری از تمرین دیروز استقلال بود که حسین کاظمی ، علی انصاریان و محمد نوازی بطور ویژه روی این ضربات تمرین کردند.

دربخش پایانی تمرین استقلال بازیکنان در قالب دو تیم نارنجی و آبی به بازی تمرینی پرداختند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنج شنبه از هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.