تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ی چهارم رقابت‌های فوتبال باشگاهی در آلمان از دیشب با دیدار تیم‌های ولفسبورگ و هانوفر شروع ‌شد. هانوفر در این بازی با نتیجه 2 – 1 به برتری رسید که هر دو گل این تیم را برداریچ به ثمر ریاند در این بازی وحید هاشمیان، مهاجم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین برد هانوفر در هفته‌ی چهارم بوندس‌لیگا؛


هفته‌ی چهارم رقابت‌های فوتبال باشگاهی در آلمان از دیشب با دیدار تیم‌های ولفسبورگ و هانوفر شروع ‌شد.

هانوفر در این بازی با نتیجه 2 – 1 به برتری رسید که هر دو گل این تیم را برداریچ به ثمر ریاند در این بازی وحید هاشمیان، مهاجم ایرانی هانوفر كه وحید در روزهای گذشته با سرماخوردگی روبه‌رو بوده است در دقیقه 90 وارد میدان شد.

اما در دیدارهای عصر امروز (شنبه)، بایرن مونیخ و هامبورگ به ترتیب میهمان آرمینیا بیله‌فلد و بوروسیا دورتموند هستند.

بایرن مونیخ كه در رقابت‌های لیگ قهرمانان پیروزی پرگلی را تجربه كرد، در حالی به این دیدار می‌رود كه به نوشته‌ی كیكر، علی كریمی بازیكن ایرانی این تیم روی نیمكت ذخیره‌ها حضور خواهد داشت.

فلیكس ماگات، سرمربی بایرن مونیخ در این دیدار بازیكنانی چون كان، سانیول، لوسیو، فان بویتن، لام، هارگریوز، فان بومل، سانتاكروز، شواین اشتایگر، پودولسكی و پیزارو را به میدان می‌فرستد.

نام كریمی در این دیدار در فهرست ذخیره‌های بایرن دیده می‌شود. او در بازی هفته گذشته بایرن در لیگ قهرمانان اروپا ده دقیقه در میدان حاضر بود.

میر، داوری این بازی را كه در ورزشگاه شوكو برگزار می‌شود، عهده‌دار است. در دیدار فصل گذشته، بایرن با دو گل بیله‌فلد را شكست داده بود.

هامبورگ هم پس از شكست چهارشنبه شب برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌ی دورتموند میهمان این تیم است. به نوشته‌ی كیكر، توماس دال در این دیدار مهدی مهدوی‌كیا را از ابتدا به میدان می‌فرستد. این بر خلاف بازی هامبورگ برابر آرسنال است كه مهدوی‌كیا از دقیقه‌ی پنجاه بازی به میدان رفت.

واگنر، داور بازی ورزشگاه سیگنال ایرونا پارك شهر دورتموند خواهد بود. دیدار فصل گذشته دو تیم با حساب یك بر یك به پایان رسید. دورتموند در یازده بازی خانگی گذشته برابر هامبورگ تنها چهار بار از میدان پیروز خارج شده است.

كرش اشتاین، مهدوی‌كیا، راینهارت، كمپانی، ماتیسن، ده‌یونگ، یارولیم، ویكی، تروخووسكی، سانوگو، لیوبویا، مردان تیم شهر شمالی آلمان در این دیدار خواهند بود.

برنامه دیدارها:

شنبه:

وردربرمن ـ اشتوتگارت

بوروسیا دورتموند ـ هامبورگ

نورنبرگ ـ بوخوم

آرمینیا بیله‌فلد ـ بایرن مونیخ

آلمانیا آخن ـ بوروسیا مونشن گلادباخ

انرگی كوتبوس ـ ماینس

یكشنبه:

هرتابرلین ـ شالكه

اینتراخت فرانكفورت ـ بایرلوركوزن

در رقابت‌های بوندسلیگای دو هم عصر یكشنبه، كوبلنس در چهارمین دیدار این فصل خود، در حالی كه نخستین بار فریدون زندی را روی نیمكت‌ می‌بیند، پذیرای واگر بورگهاوزن است.

این بازی در حالی در ورزشگاه اوبرورث برگزار می‌شود كه دو تیم تا كنون با هم دیداری نداشته‌اند. كوبلنس در دو دیدار گذشته‌اش دو پیروزی به دست آورده است و 204 دقیقه است كه گلی دریافت نكرده است.