تبیان، دستیار زندگی
با پیروزی تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران و نیمه تمام ماندن دیدار تیم های فجر سپاسی و پاس تهران اولین روز از هفته دوم ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر به پایان رسید.  در ادامه دومین هفته از ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته دوم ششمین دوره لیگ برتر ؛ برق گلهای پاس را دود کرد


با پیروزی تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران و نیمه تمام ماندن دیدار تیم های فجر سپاسی و پاس تهران اولین روز از هفته دوم ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر به پایان رسید.

در ادامه دومین هفته از ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن با تنها گل دقیقه 61 علی طهماسبی موفق شد تیم فوتبال ابومسلم را شکست دهد. در این بازی رسول کربکندی نسبت به قضاوت داور بازی اعتراض داشت و حدود 50 تماشاگر مشهدی به تشویق اکبر میثاقیان پرداختند.

در ورزشگاه صباشهر تهران تیم فوتبال پیکان موفق شد با گلی که یحیی گل محمدی در دقایق وقت اضافه وارد دروازه خودی کرد تیم صباباتری را شکست دهد.

در ورزشگاه حافظیه شیراز دیدار تیم های پاس تهران و فجر سپاسی به دلیل قطع برق ورزشگاه نیمه تمام ماند. در20 دقیقه مانده به پایان این بازی تیم پاس با دو گل از میزبان خود پیش بود.

نتایج شش دیدارهفته دوم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

* مس کرمان صفر - استقلال تهران 1

* فولاد خوزستان 1 - سایپا تهران 2

* صباباتری صفر - پیکان 1

* فجرسپاسی - پاس ( نیمه تمام ماند)

* ذوب آهن اصفهان 1- ابومسلم خراسان صفر

* ملوان بندرانزلی صفر - استقلال اهواز 1

دو دیدار باقیمانده از هفته دوم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار خواهد شد که طی آن راه آهن میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف برق شیراز خواهد رفت.