تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهانی‌ها نمی‌توانند خود را قهرمان بدانند؛ ما در نقش جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. محمدحسن انصاری‌فرد اظهار كرد: پرسپولیس نیمه‌ی اول بازی خوبی برابر سپاهان انجام داد؛ اما, با بدشانسی خی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری‌فرد: كاپ قهرمانی برای پرسپولیس است


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهانی‌ها نمی‌توانند خود را قهرمان بدانند؛ ما در نقش جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

محمدحسن انصاری‌فرد اظهار كرد: پرسپولیس نیمه‌ی اول بازی خوبی برابر سپاهان انجام داد؛ اما, با بدشانسی خیلی از موقعیت‌ها را از دست دادیم و نتوانستیم به آنچه كه حق ما بود دست یابیم.

وی تصریح كرد: اشكالاتی در بازی تیم ما وجود داشت و بازیكنان نیز به دلیل سردرگمی نتوانستند كارآمدی لازم را داشته باشند. می‌توانستم به راحتی سه امتیاز را با اختلاف گل مناسب كسب كنیم. هنوز هم دیر نشده است و قطعا در اصفهان این اتفاق خواهد افتاد.

انصاری‌فرد تاكید كرد: سپاهان نباید با یك امتیاز كسب شده در تهران, خود را قهرمان جام‌حذفی بداند. بازی خوبی در نقش جهان خواهیم داشت و به كسب 3 امتیاز در این دیدار امیدوارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: توقف برابر سپاهان آن هم در آزادی خارج از برنامه‌ریزی‌ها بود؛ تیم می‌توانست راحت‌تر و آسوده‌تر بازی كند و به آنچه كه مد نظرش بود دست یابد؛ نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاد.

وی با بیان این كه شرایط نقش جهان با آزادی تهران تفاوت خواهد داشت تصریح كرد: مهرداد اولادی و كریم باقری در بازی برگشت حضور خواهند داشت و قطعا این حضور باعث موفقیت بیشتر پرسپولیس و هماهنگ عمل كردن تیم خواهد شد.

انصاری‌فرد در پایان به همه‌ی هواداران پرسپولیس قول داد كه تحت هر شرایطی كاپ قهرمانی جام حذفی را به باشگاه بیاورد.